ماهان شبکه ایرانیان

عسکریان خبر داد؛

افزایش ۳۷ درصدی سرانه پرداختی به ایتام نسبت به سال گذشته

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از رشد ۳۷ درصدی سرانه پرداختی به ایتام در سال جاری خبر داد.

افزایش 37 درصدی سرانه پرداختی به ایتام نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسکریان معاون توسعه و مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم راه‌اندازی 110 مرکز نیکوکاری اصناف اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، هر کجا نیاز به کمک باشد کمیته امداد به آن‌ها کمک خواهد کرد.

عسکریان ادامه داد: صندوق امداد ولایت تا سقف 5 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان کمک می‌کند.

او با بیان اینکه این کمک‌ها بدون کارمزد و سود است، گفت: ما می‌توانیم با همکاری صندوق‌های کوچک این کمک ها را تکمیل کنیم و گسترش دهیم.

عسکریان با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده که به 8 هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور برسیم، تصریح کرد: در طرح اطعام مهدوی تا کنون 2 میلیون و 500 پرس غذای گرم توزیع شده است.

او گفت: تا کنون بیش از 700 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده و این کمک‌ها جدای از کمک‌های مراکز نیکوکاری است.


بیشتر بخوانید: 1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد


عسکریان با بیان اینکه برنامه کمیته امداد راه‌اندازی 313 آشپرخانه اطعام مهدوی بود، ادامه داد: هم اکنون از هزار و 150 آشپزخانه عبور کرده و 33 هزار نفر در این آشپزخانه‌ها در حال فعالیت هستند.

او با بیان اینکه در حوزه اکرام سال 98، مردم 920‌ میلیارد تومان به صورت پیوسته کمک کردند، ادامه داد: هم‌اکنون سرانه پرداختی به ایتام 350 هزار تومان رسیده است و به خانواده‌های دو نفره 700 هزار تومان پرداخت می‌شود و سرانه پرداخت به ایتام 37 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه و مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: 360 مرکز نیکوکاری در تهران در حال فعالیت هستند و از این تعداد 120 مرکز در مساجد فعالیت دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان