ماهان شبکه ایرانیان

عسگریان خبر داد؛

افتتاح ۱۱۰ مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در سراسر کشور

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از افتتاح ۱۱۰ مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در سراسر کشور خبر داد.

افتتاح 110 مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسگریان معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در آیین افتتاحیه مراکز نیکوکاری اصناف بازار و مجتمع‌های تجاری سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد مسجد محور و محله محور است.

او با بیان اینکه 95 درصد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد شکل گرفته اند، گفت: 90 درصد مراکز نیکوکاری در مساجد و 10 درصد دیگر در مکان‌های دیگر شکل گرفته اند.

عسگری افزود: امروز 110 مرکز نیکوکاری با محوریت اصناف و بازاریان در سراسر کشور افتتاح خواهد شد که به صورت نمادین در حال حاضر 4 مرکز در تهران افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید: رشد 13 درصدی مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری


وجود بیش از 3 هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 800 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور وجود دارد و برنامه ریزی شده است که امسال این تعداد به 8 هزار مرکز برسد.

او با بیان اینکه این مراکز ارتباط بین 68 درصد از مردم را فراهم کرده اند، گفت: امروز یک مرکز نیکوکاری در بازار تهران افتتاح خواهد شد.

عسگریان با بیان اینکه این مراکز جمع آوری کمک‌های مردمی و صدقات را بر عهده دارند، تصریح کرد: ماموریت کمیته امداد این است که سالانه مراکز نیکوکاری مختلفی را افتتاح کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان