معاون جذب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

اختصاص ۵۰ درصد حقوق وزیر کار به پویش همدلی مومنانه

یزدانمهر گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد که ۵۰ درصد حقوق خود را به حساب پویش همدلی مومنانه واریز کنند.

اختصاص 50 درصد حقوق وزیر کار به پویش همدلی مومنانه

اختصاص 50 درصد حقوق وزیر کار به پویش همدلی مومنانه

 

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ذوالفقار یزدانمهر معاون جذب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین وضعیت 10 روزه اول پویش همدلی مومنانه، اظهار کرد: پویش همدلی مومنانه از ابتدای ماه رمضان انجام شده است که تأکید بر این بود یک وحدت بین مردم در این پویش شکل گیرد.

وی با بیان اینکه استان‌ها با همت خوبی که داشتند کمک‌های زیادی جمع آوری کردند، افزود: 5 میلیارد و 617 میلیون و 184 هزار و 872 تومان به صورت نقدی به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز شد، همچنین 42 میلیارد و 221 میلیون و 388 هزار تومان به صورت غیر نقدی جمع آوری شده است.

یزدانمهر با اشاره به اینکه در مجموع 47 میلیارد و 838 میلیون و 573 هزار تومان جمع آوری شده است، گفت: با جمع آوری این کمک ها بسته‌های غذایی و حمایتی برای نیازمندان تهیه شده است، اما سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد که متناسب با توان و نیت خیرین همکاری داشته باشد و در شرایط اقتصادی فعلی به کمک نیازمندان برویم.

معاون جذب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به صورت داوطلبانه کارمندان سازمان بهزیستی، برخی از سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و بانک‌ها برای شرکت در این پویش پیش قدم شدند که از یک تا 50 درصد حقوقشان را به حساب پویش واریز کنند.

وی با تأکید بر اینکه در گام اول شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد که 50 درصد حقوق خود را به حساب پویش همدلی مومنانه واریز کنند، گفت: همچنین قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و شورای معاونین این سازمان و مدیران استان‌ها یک روز از حقوقشان را به حساب پویش همدلی مومنانه واریز کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان