گرامیداشت یاد شهدای رمضانی در بارگاه امام رضا(ع)

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: به نیابت از شهدای سراسر کشور تصاویر برخی از شهدایی کهدر ماه رمضان به شهادت رسیده اند در بارگاه امام رضا (ع) قرار گرفته است.

گرامیداشت یاد شهدای رمضانی در بارگاه امام رضا(ع)

به گزارش ایسنا، جواد حامدزاده  با اشاره به اینکه مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا(ع) امسال به شکل متفاوت و بدون حضور مردم برگزار می‌شود توضیح داد: تصاویر شهدای گرانقدر میهن اسلامی ایران در مقابل گنبد و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) قرار گرفته‌ تا با حضور نورانی خود، زینت‌بخش مراسم مناجات‌خوانی در این بارگاه ملکوتی باشند.


وی افزود: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان از شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان این ماه هر شب تصاویر تعدادی از شهدایی که در ماه مبارک رمضان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند به نیابت از شهدای کشور در مراسم یاد شده مورد استفاده قرار گیرد. 


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی تاکید کرد: این اقدام با هدف معرفی شهدا صورت گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. استان خراسان رضوی بیش از 17 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد1137  شهید دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان