گوگل قابلیت مکالمه تحت وب را به Duo‌ می‌آورد

در اوایل فروردین ماه بود که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، گوگل تعداد کاربران در تماس های ویدیویی در اپلیکیشن Duo را از ۸ به ۱۲ نفر افزایش داد. گوگل اخیرا خبر از امکان برقراری تماس ویدیویی از طریق وب و برخی قابلیت های دیگر در آینده نزدیک داده است.

گوگل قابلیت مکالمه تحت وب را به Duo‌ می‌آورد

در اوایل فروردین ماه بود که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، گوگل تعداد کاربران در تماس های ویدیویی در اپلیکیشن Duo را از 8 به 12 نفر افزایش داد. گوگل اخیرا خبر از امکان برقراری تماس ویدیویی از طریق وب و برخی قابلیت های دیگر در آینده نزدیک داده است.

ویژگی مکالمه گروهی تحت وب در هفته های آتی در نسخه پیش نمایش گوگل کروم فعال خواهد شد. علاوه بر این امکان دعوت دیگران برای شرکت در مکالمه،‌ از طریق لینک دعوت در نظر گرفته می شود.

گوگل Duo

گوگل همچنین از ویژگی جدیدی به نام «Family Mode» گفته که امکان استفاده از انیمیشن ها و ماسک های چهره در ویدیوها (مشابه اسنپ چت) را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این کلیدهای قطع کردن صدا و تماس،‌ حین مکالمه Family Mode مخفی می شوند تا امکان لمس سهوی آنها کاهش یابد. همچنین باید اشاره کنیم که برای استفاده از ویژگی «Family Mode» باید با اکانت گوگل خود وارد Duo‌ شوید.

ماسک ها و افکت های مشابه اسنپ چت برای تماس های ویدیویی تک به تک در هر دو سیستم اندروید و iOS همزمان با روز جهانی مادر (امروز 21 اردیبهشت ماه) عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان