ماهان شبکه ایرانیان

پروژه بلدیه درمراحل پایانی صاحب پیدا کرد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، میدان امام خمینی (ره) قرار است به یکی از میدان گاه های بزرگ شهر تهران تبدیل شود و ساختمان بلدیه نیز در آن احیا شود، اما مدتی است شنیده می شود زمینی که پروژه بلدیه در آن در حال احداث است مدعی پیدا کرده و بانک مرکزی در خصوص آن ادعاهایی دارد.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این خصوص گفت: اگر مشکلی هم در خصوص املاک این پروژه وجود داشته باشد سازمان املاک آن را برطرف می کند و پروژه با سرعت گذشته در حال انجام است و این ادعاهای ملکی سبب نشده سرعت پروژه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: معمولاً در هر پروژه‌ای ممکن است ادعاهای ملکی وجود داشته باشد که شهرداری وارد مذاکره می شود و به قیمت روز میزان بدهی را مشخص خواهد کرد. اما نمی توان حقوق مالکانه دیگران را در پروژه های شهری نادیده گرفت.

صبوری دیلمی تصریح کرد: این ادعای بانک مرکزی از گذشته مطرح بوده و پس از بررسی در خصوص آن تعیین تکلیف می شود اما باعث توقف پروژه نشده است.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم این پروژه در دوره مدیریت شهری کنونی به پایان برسد هر چه به خاطر وضعیت کرونا ساخت و ساز در شهر قفل کرده و درآمدهای شهرداری کاهش پیدا کرده که خوشبختانه با لایحه‌ای که هفته گذشته در شورا مصوب شد به در افزایش درآمدها امیدواریم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: در سال جدید شیفت شب پروژه نیز دوباره از سر گرفته شده و امیدواریم بر اساس برآوردهای زمانی پروژه به اتمام برسد.

وی در خصوص بخش های دیگر میدان امام که باید توسط معاونت عمرانی ساماندهی شود، گفت: بخش لاله زار جنوبی و ساماندهی میدان با همکاری منطقه دنبال می شود، در حال حاضر انحراف ترافیک میدان انجام شده و امیدواریم با پایان پروژه یکی از باکیفیت ترین فضاهای عمومی شهر را به شهروندان تقدیم کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان