قیمت جدید ساینا، تیبا هاچ بک و صندوقدار و پراید ۱۱۱ اعلام شد + جدول قیمت

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، قیمت جدید کارخانه ای چهار محصول گروه خودروسازی سایپا را اعلام کرد و چهار خودروی پرتیراژ پراید، ساینا و همچنین خودروی تیبا در دو مدل صندوقدار و هاچ بک، با قیمت های جدید به مشتریان عرضه خواهند شد که نسبت به قبل با افزایش ۲۳ درصدی همراه بوده اند

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت امروز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه، قیمت جدید کارخانه ای چهار محصول گروه خودروسازی سایپا را اعلام کرد و چهار خودروی پرتیراژ پراید، ساینا و همچنین خودروی تیبا در دو مدل صندوقدار و هاچ بک، با قیمت های جدید به مشتریان عرضه خواهند شد که نسبت به قبل با افزایش 23 درصدی همراه بوده اند.
ضوابط قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت اعلام و از سوی ستاد تنظیم بازار مورد تایید قرار گرفته است و از فردا، قیمت های جدید خودروهای داخلی به طور رسمی اعلام خواهد شد. در این خصوص رضا شیوا، رئیس شورای رقابت اعلام کرد که قیمت خودروی پراید 111 معادل 42 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است و همچنین خودروی ساینا با قیمت 59 میلیون و 800 هزار تومانی ثبت سفارش خواهد شد. برای خودروی تیبا صندوقدار هم قیمت 52 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، در صورتی که مدل هاچ بک آن با قیمت 59 میلیون تومانی فروخته می شود.
البته رئیس شورای رقابت اعلام کرد که این قیمت ها هنوز در حال بررسی هستند و ممکن است نتیجه نهایی با افزایش بسیار جزیی همراه باشد که فردا به طور رسمی، قیمت جدید و نهایی خودروهای داخلی اعلام خواهد شد. براساس بررسی های صورت گرفته، قیمت محصولات سایپا با افزایش 23 درصدی و قیمت محصولات ایران خودرو با افزایش 10 درصدی همراه خواهند شد.


خودروقیمت (تومان)
پراید 11142/100/000
تیبا صندوقدار52/000/000
تیبا هاچ بک59/000/000
ساینا59/800/000

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر