عمرخودروهای دیزلی شرکت Volvo به انتها رسیده است؟

دیزل نقش بسیارمهمی را در سال‌های قبلی بازی کرده است و کاملا واضح است که بعضی از سازندگان خودرو درمورد استفاده از دیزل به انتها رسیده‌اند

دیزل نقش بسیارمهمی را در سال‌های قبلی بازی کرده است و کاملا واضح است که بعضی از سازندگان خودرو درمورد استفاده از دیزل به انتها رسیده‌اند. یکی از این خودروسازها شرکت ولوو است. طبق اظهارات رویترز، مدیرعامل این شرکت، ساخت موتورهای دیزلی اخیر این شرکت را آخرین سری این موتورها اعلام کرده است. هاکان ساموئلسن مدیرعامل ولوو گفت: باتوجه به چشم‌اندازهای آینده، ما دیگر تولید موتورهای دیزلی را گسترش نخواهیم داد. گرچه ساموئلسن کمی در گفتن این جمله ردگم کرده است اما قطعا دیزل به خاطر استانداردهای به‌کارگرفته شده برای کاهش گسیل آلاینده، تا چندسال آینده نقشی اساسی بازی خواهد کرد. او گفت:‌ ما در مورد موتورهای دیزلی، درحال گسترش نسل جدیدی از موتورها هستیم و تولید این موتورهای فعلی را به تعویق خواهیم انداخت.

Webp.net-resizeimage (1)

 

سال پیش، مدیرعامل طی مصاحبه ای اظهار داشت که عمردیزل به انتها رسیده است و خودروهای الکتریکی حرف اول را خواهندزد. اما از آنجایی قیمت هیبرید و باتری سقوط کرد؛ دوباره استفاده از خودروهای دیزلی برای خودروسازان به‌صرفه‌تر شد.

ولوو از زمانی که روی خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده است؛ هیچ خودرو دیزلی را در آمریکا نفروخته است. اولین خودرو الکتریکی ولوو در سال 2019 وارد بازار خواهدشد. آنها دوخودرو الکتریکی باتری و هیبریدی را برای سال 2019 آماده خواهندکرد.

برخی از مدل‌های هیبریدی کوچگ سه سیلندری آینده این شرکت، از 4سیلندری های این شرکت طرح‌برداری شده است. خودروهای هیبریدی زودتر از خودروهای با تکنولوژی باتری به بازار خواهندآمد. این شرکت برنامه های بزرگی برای خودروهای هیبریدی 48ولتی در سال 2019 دارد. این خودروهای هیبریدی در قالب موتورهای بنزینی و دیزلی عرضه خواهدشد. این خودرو در ابتدا 13اسب بخار و درادامه کارکرد، قدرت موتور به 20اسب بخار خواهدرسید.

3

این خودروساز سوئدی امیدوار است که بتواند تا سال 2025، یک میلیون دستگاه خودرو الکتریکی بفروشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان