نیکفر تا پایان فصل سرپرست باشگاه سپاهان خواهد بود

سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد نیکفر تا پایان لیگ نوزدهم به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

نیکفر تا پایان فصل سرپرست باشگاه سپاهان خواهد بود

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سید علی پزشک سخنگوی این باشگاه در گفتگویی به تعدادی از سوال‌های خبرنگاران پاسخ داد که شرح این گفت‌وگو را در پایین می خوانید:

* اولین و مهمترین سوال این روزهای سپاهان  را به این شکل مطرح می کنم که تصمیم  هیئت مدیره در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید در جلسه دیروز چه بود؟

همانطور که در جریان اخبار باشگاه قرار گرفته‌اید ، رییس هیئت مدیره، نیکفر پس از استعفای آقای تابش بعنوان سرپرست باشگاه معرفی شده‌اند که بر اساس آخرین تصمیم گیری که انجام شد, ایشان تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهند داد و با حمایت و همراهی همه جانبه سایر اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز ، انشاله در آخر فصل به نتایج ارزشمندی نیز دست پیدا خواهیم کرد.

*نظر باشگاه پیرامون ادامه یا لغو لیگ برتر فوتبال چیست؟

در حال حاضر همه ما به خطرات ناشی از بیماری کرونا واقف هستیم و به طور قطع راههای انتقال و شیوع این بیماری و آسیب‌های آن امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان نیز به نوبه خود در راستای حفظ و صیانت از سلامت بازیکنان ، کادرتیم ها، هواداران و کلیه دست اندرکاران,  اعتقاد به عدم از سرگیری مسابقات و لغو لیگ برتر همانند تعطیلی برخی از لیگهای معتبر جهان داشته و نظر خود را نیز به فدراسیون اعلام نموده است. در صورتی که بنا به تشخیص و صلاحدید ستادمبارزه با کرونا ومسئولین بهداشتی و پزشکی کشور امکان برگزاری مسابقات بصورت ایمن و به دور از خطر میسر باشد و شروع مجدد مسابقات ازسوی فدراسیون به تیمها ابلاغ شود ، باشگاه سپاهان نیز به تبعیت از قوانین با از سرگیری تمرینات و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی لیگ و کسب نتایج مورد انتظارخواهد رفت.

* در مورد انتقال محمد محبی به اسپانیا توضیحاتی را ارائه دهید؟

خوشبختانه با توجه به عملکرد بسیار مطلوب و رضایتبخش محمد محبی در فصل جاری ، علی رغم قرارداد سه ساله ای که با سپاهان دارد ، درخواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا ارسال شده که در حال حاضر بررسی چگونگی انتقال ایشان طی مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه گرانادا در حال انجام است. جا دارد از همین فرصت استفاده کرده و به هواداران عزیز  اطمینان دهم پروسه انتقال ایشان به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که از منافع حاصله , هم باشگاه سپاهان بهره‌مند شود و هم آقای محبی بعنوان بازیکنی ارزشمند و پرتلاش که از مکتب سپاهان به فوتبال تراز اول جهان معرفی شده است در مسیر رشد و تعالی در سطح اول فوتبال جهان قرار گیرد. البته شایان ذکر است که این دست پیشنهادات فقط مختص محمد محبی نبوده و دو بازیکن دیگر از سپاهان نیز پیشنهاداتی از باشگاه‌های معتبر خارجی داشته اند که به محض جدی شدن مذاکرات و در فرصت مناسب به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان