برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های ۴۰ سالگی دفاع مقدس در ۴۳ هفته

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: ۹ درصد رزمندگان و ۸ درصد شهدا دوران دفاع‌مقدس متعلق به استان فارس است که این آمار نشان دهنده نقش ویژه استان در دفاع مقدس است.

برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های 40 سالگی دفاع مقدس در 43 هفته

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید کوشکی جهرمی که در نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سخن می‌گفت، توضیح داد: استان فارس با تقدیم 15 هزار شهید و اعزام بیش از 270 هزار رزمنده در دوران دفاع‌مقدس نقش ارزنده‌ای در این دوران داشته که اگر به آمار توجه داشته باشیم 9 درصد رزمندگان و 8 درصد شهدا دوران دفاع مقدس متعلق به استان فارس است که این آمار نشان دهنده نقش ویژه استان در دفاع‌مقدس است.

وی افزود: برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس از سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان سال در قالب 43 هفته برنامه‌ریزی شده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه دفاع مقدس استان صورت گرفت گفت: تجلیل از 40 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس و چاپ 50 عنوان کتاب دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها بود که امسال نیز در قالب 40 سالگی دفاع مقدس برنامه‌های حوزه دفاع مقدس به دستگاه‌های متولی ارائه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان