جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

در روزهای پرتلاطم بازار بورس، بازار سکه، طلا و ارز نیز روزهای پرهیجانی را پشت سر می‌گذارند.

جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 693 هزار و 700 تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل شش میلیون و 900 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه 3 میلیون و 700 هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و 50 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1710 دلار رسیده است.

جدیدترین نرخ‌های بازار ارز

از سوی دیگر قیمت‌ها در بازار ارز کماکان به صعود ادامه می‌دهد و امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 250 تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) قیمت خرید هر دلار آمریکا را 16 هزار و 750 تومان و نرخ فروش آن را 16 هزار و 850 تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته 250 تومان افزایش داشته است.

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را 18 هزار و 150 تومان خریدند و در مقابل با قیمت 18 هزار و 250 تومان فروختند که نسبت به روز گذشته رشد 250 تومانی داشته است.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هر چند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان