پیام رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی به سازمان بورس در روز روابط عمومی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، این پیام به شرح زیر است: امیدوارم در کمال صحت و سلامت باشید. از طرف «انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)» به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، که مصادف است با روز «ارتباطات و روابط عمومی» در ایران، گرمترین تبریک و تهنیت مرا برای تمام دست اندرکاران روابط عمومی در ایران را پذیرا باشید!

همانطور که واقف هستید، کووید-19 زندگی‌ها، رفتارها، قوانین و معیارها را دگرگون کرده است. مهم نیست که این بیماری چقدر طول خواهد کشید، اما این واقعیت عیان است که ما و دنیای ما را در آینده دستخوش تغییرات مهمی خواهد کردد. بدیهی است که دنیا هیچگاه مانند گذشته نخواهد شد.

به جرأت می‌توان گفت که روابط عمومی‌ها در عرصه جهانی، از جنبه‌های گوناگون اجتماعی، جوامع، درون شرکتی، بین مرزی و همچنین شبکه‌های رسانه‌ای، باز تعریف خواهند شد. قطعا این موضوع  منعکس‌کننده گستردگی تعهدات روابط عمومی‌ها در حوزه تخصص، دانش و تعاملات آنها است که در واقع همان مدیریت تصمیم گیرندگان در ایجاد ارتباطات بین سازمانی و با عموم مردم است، یعنی همانا انتقال اطلاعات بر پایه روش‌های اخلاق مدارانه و جلب اعتماد مخاطبان.

این نکته بسیار حائز اهمیت است که این پاندمی یک بار دیگر نیاز به ارتباط و همکاری گسترده با پشتوانه اطمینان و اخلاق مداری را تقویت کرده است؛ همچنین به جهانیان نشان داد که متخصصین و کارشناسان روابط عمومی، فرصت منحصر بفرد راهبری در هنگامه تغییرات پرآشوب را دارا بوده و به آنچه برای مشتریان و جامعه انجام می‌دهند، ارج می‌نهند.

به عقیده من، کووید-19 به ما آموخت که چگونه «به پیش» برویم و چگونه از تاثیر ارتباط بین «گفتن» و «انجام دادن» که بخشی از چرخه زیستی یک سازمان است، راهی به سوی کسب اعتبار، هدفمند و شفاف داشته باشیم.

بسیار نیکو خواهد بود که برای بازسازی آینده بهتری که همه ما در رویاهایمان در سر داریم، به همدیگر کمک کنیم. این نه تنها به مفهوم انسجام عملکرد ما در درون سازمان است، بلکه در گذران دوران سختی و شداد به ما یاری خواهد رساند.

در آخر به تمام شما دوستان و همکاران گرامی توصیه می‌کنم در این روزها، فارغ از هر آنچه موجب ایجاد محدودیت و تنگنای کاری شده است، توانمندتر از گذشته به سوی اهداف خود قدم بردارید و تسلیم کاستی‌­ها و موانع پیش­رو نشوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان