موسوی: کرونا نمی‌تواند باعث فراموشی آرمان فلسطین شود

خبرگزاری مهر: سید نظام‌الدین موسوی درباره اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: مسئله فلسطین یک مسئله انتزاعی و نمادین نیست بلکه موضوعی واقعی و دغدغه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه مردم اقصی نقاط دنیا دغدغه درونی خود برای آزادی فلسین را در راهپیمایی روز قدس به منصه ظهور می‌گذارند، افزود: ممکن است به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله اجتماعی راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته برگزار نشود، اما این موضوع به معنای آن نیست که آرمان فلسطین و مطالبه آزادی قدس از ذهن مردم خارج و به دست فراموشی سپرده شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه قطعاً مسئله فلسطین و روز قدس امسال هم زنده خواهد ماند، تصریح کرد: در صورتی که امکان برگزاری راهپیمایی در روز قدس فراهم نباشد، مردم قطعاً از طریق فضای مجازی به مسئله فلسطین و ضرورت آزادی قدس می‌پردازند.

موسوی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین منحصر به روز قدس نیست، گفت: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید همواره و در مقاطع مختلف ندای آزادی فلسطین را سر دهند تا با این اقدام خود به روند نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بخشند.

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین دغدغه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: طرح مباحثی، چون معامله قرن و همچنین جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین باعث می‌شود که امسال هم مانند سال‌های قبل مردم جهان انزجار خود را نسبت به این اقدام نشان دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان