جنو سیلوا بازیگر فیلم صورت زخمی در ۷۲ سالگی درگذشت

جنو سیلوا هنرپیشه فیلم جنایی Scarface یا صورت زخمی که نقش جمجه (The Skull) را در این فیلم سال ۱۹۸۳ ایفا کرده بود در سن ۷۲ سالگی درگذشت.

جنو سیلوا بازیگر فیلم صورت زخمی در 72 سالگی درگذشت

جنو سیلوا هنرپیشه فیلم جنایی Scarface یا صورت زخمی که نقش جمجه (The Skull) را در این فیلم سال 1983 ایفا کرده بود در سن 72 سالگی درگذشت.

نشریه Hollywood Reporter گزارش داده که سیلوا در تاریخ 9 می (یعنی حدودا یک هفته پیش) به خاطر پیچیدگی های مربوط به زوال عقلی در آپارتمانش واقع در لس آنجلس درگذشته است.

مشهورترین نقش جنو در فیلم صورت زخمی با بازی آل پاچینو بود که در آن جینو نقش قاتلی را ایفا کرد که قصد داشت تونی مونتانا را به یک نبرد اسلحه تمام عیار دعوت کند و به قتل برساند.

این مطلب را هم بخوانید: عرفان خان ستاره بالیوود در سن 53 سالگی درگذشت

این هنرپیشه به خاطر بازی خوبش در این فیلم به ستاره برخی از بزرگترین برنامه های تلویزیونی دهه 80 و 90 میلادی بدل شد و در آثاری چون Miami Vice و Star Trek: Enterprise ایفای نقش کرد.

جنو سیلوا

جنو در بیست ژانویه 1948 در Albuquerque نیومکزیکو متولد شد و در جوانی وارد صنعت فیلم شد و در فیلم های مطرحی چون ژوراسیک پارک و Amistad به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرد. یکی از تئاترهای مشهوری که وی در آن به ایفای نقش پرداخته تاجر ونیزی است که پیتر سلرز آن را کارگردانی کرده است.

اما از میان تمامی این آثار بسیاری جنو سیلوا را به خاطری بازی اش در فیلم صورت زخمی محصول سال 1983 میلادی به یاد می آورند.

نقش او یعنی The Skull آدم کشی بود که توسط آلجاندرو سوسا (پل شنار) استخدام شده بود تا تونی مونتانا قاچاقچی مواد مخدر را که آلپاچینو نقشش را بازی می کرد از صحنه روزگار محو کند.

در جریان داستان فیلم سیلوا مونتانا را با یک شلیک در اوج صحنه های کشت و کشتار فیلم به قتل می رساند و به یک شخصیت ماندگار بدل می شود.

جنو همسری به نام پاملا و دختری به نام لوسیا دارد. او همچنین دو نوه از فرزند دخترش به نام های اوا و لوون دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان