ماهان شبکه ایرانیان

با هدف کاهش ترددهای شهری و افزایش رضایت مشتریان انجام شد:

راه اندازی فروشگاه سایپایدک آنلاین

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدفخرالدین حیدری منش گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا، فراهم آوردن دسترسی آسان به قطعات یدکی در هر زمان و هر مکان است. به همین منظور فروشگاه آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شده تا در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری، قطعات اصلی در کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل داده شود.

حیدری منش سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، گارانتی معتبر و کاهش مراجعه حضوری به فروشگاه های لوازم یدکی در وضعیت کنونی را از ویژگی های سایپایدک آنلاین برشمرد و افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.saipayadakonline.com از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان