ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با پلیس

سردار اشتری گفت: مرکز نظارت همگانی؛ پل ارتباطی میان مردم و پلیس در راستای اصلاح فرآیند‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

سامانه 197 پل ارتباطی مردم با پلیس

تحول گرایی مرکز نظارت همگانی با هدف افزایش رضایتمندی مردم / سامانه 197 پل ارتباطی مردم با پلیسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست طرح نوین نظارت همگانی با اشاره به شهادت شهید بارانی، گفت: شهادت این شهید زنده دوران را نیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ وی سال 83 در سیستان و بلوچستان طی درگیری با اشرار مجروح شد و روز گذشته شهد شیرین شهادت را نوشید و دعوت حق را لبیک گفت.

سردار اشتری با اشاره به عیادتش از این شهید زنده، در دوران حیاتش، بیان کرد: بنده واقعاً ایثارگری‌های همسر این شهید والامقام را به چشم دیدم و برای این بانوی مکرمه آرزوی توفیق و اجر معنوی دارم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: مرکز نظارت همگانی؛ پل ارتباطی میان مردم و مسئولان ناجا (پلیس) در راستای اصلاح فرآیند‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم است، البته در مواقعی هم مرجع و محلی برای تظلم خواهی مردم نسبت به عدم انجام خواسته‌های قانونی و به حق آنان است؛ مرکز نظارت همگانی (197) با وجود این شاخصه‌ها مرجعی برای دریافت انتقادات مردمی است، ضمن اینکه این مرکز سازوکار صیانت از مطالبات به حق نیرو‌ها را نیز فراهم می‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت تحول در مرکز نظارت همگانی مطرح کرد: ایجاد تحول در این مرکز یک رویکرد و مطالبه در جهت افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس است.

سردار اشتری اضافه کرد: مرکز نظارت همگانی باید همگام با تحقق پلیس هوشمند، متحول شود و در انجام وظایف خود با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و فناوری‌های نوین به هوشمندی برسد تا در دریافت، پردازش و رسیدگی به انتظارات و مطالبات مردم سرعت ببخشد.

وی تاکید کرد: خروجی عملکرد سامانه 197 بایستی منتج به اصلاح فرآیند‌ها و تسهیل در انجام ماموریت‌ها و در نهایت جلب رضایتمندی مردم شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس تاکید کرد: باید به گونه‌ای اقدام و عمل کنیم که اثربخشی کارکردهایمان در ماموریت‌ها مشخص باشد و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم تحول گرایی مثبت در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و کسب موفقیت‌های روز افزون تاکید کرد: باید سازوکار‌های ارتباط با مردم را تسهیل کنیم و در عین سهولت بخشی به شیوه خدمات دهی، عملکردمان را سرعت و دقت ببخشیم که لازمه تحقق این مهم، تدوین نقشه راه با محتوای کارشناسی، تخصصی و بر مبنای نیازسنجی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان