با تویوتا لندکروزر لیموزین ضدگلوله آشنا شوید +‌ فیلم

تویوتا لندکروزر با تقریبا هفت دهه سابقه از پس هر کاری برمی‌آید. دومین شاسی بلند دنیا پس از شورلت سابربن پس از شکست رقبا و انتقال افراد مهم، لازم نیست خودش را به ما اثبات کند

تویوتا لندکروزر با تقریبا هفت دهه سابقه از پس هر کاری برمی‌آید. دومین شاسی بلند دنیا پس از شورلت سابربن پس از شکست رقبا و انتقال افراد مهم، لازم نیست خودش را به ما اثبات کند. در واقع مدل نسل فعلی از 13 سال پیش تاکنون عرضه شده است، در حالی که هنوز هم در برخی از نقاط جهان نسخه‌های قدیمی‌تر آن به فروش می‌رسند.
به حمل و نقل افراد مهم اشاره کردیم، چون لندکروزر در چندین کشور وسیله حمل و نقل ثروتمندان و افراد دولتی‌ است. حالا در بلژیک مدل لندکروزر 200 VX پا را از این هم فراتر گذاشته است.
این لندکروزر لیموزین 50 سانتیمتر طولانی‌تر شده تا کابین عقبی را به منظور قرار دادن میزهای تاشو، مبل‌های تخت‌خوابی و وسایل ظریف ساخته شده از چوب، چرم و پارچه جیر بزرگتر ‌کند. این لندکروزر، مثل هر سالن استراحت لوکس سیار، یک نمایشگر بزرگ دارد که کابین جلویی را از مسافران عقب جدا می‌کند.
تیم ارتقادهنده که به افزایش طول و زره‌پوش کردن خودروها مشهور هستند، همچنین حفاظت در مقابل گلوله را به این شاسی بلند 4*4 اضافه کرده‌اند. این شاسی بلند لیموزین می‌تواند از سرنشینان خود در برابر گلوله‌های پرقدرت محافظت کند.
اما اصلاحات در اینجا متوقف نمی‌شوند. این لندکروزر دارای یک سقف مخصوص تماشای رژه است، بنابراین احتمالا بازار هدف این شاسی بلند را می‌شناسید. چه کسانی بیشتر از سیاستمداران محلی به یک لیموزین ضد گلوله با سقف مخصوص تماشای رژه نیاز دارند؟
قیمت این تویوتا لندکروزر خاص هنوز مشخص نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان