استاندار یزد:

جامعه نیازمند دمیدن روح تازه با عطر و بوی شهادت و دفاع مقدس است

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این‌ که برگزاری کنگره شهدا باید شروع حرکت جدید در استان باشد گفت: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه‌ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است.

جامعه نیازمند دمیدن روح تازه با عطر و بوی شهادت و دفاع مقدس است

«محمدعلی طالبی» در نشست ستاد کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان دارالعباده یزد، با بیان این‌که هر چه از زمان جنگ فاصله بگیریم احساس نیاز بیشتری به شهدا و تبیین راه و مرام آنها احساس می‌شود، اظهار کرد: بازنمایی این اندیشه و مرام گره‌گشای بسیاری از مشکلات و چالش‌هاست.

وی با بیان این‌که برگزاری کنگره باید شروع یک حرکت جدید در استان باشد نه پایان یک فعالیت چندین ماهه، افزود: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه‌ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و باید از ابزارهای موجود برای تحقق این مهم بهره گرفت.

استاندار یزد با اشاره به این‌که برگزاری کنگره نباید تنها هدف دست اندرکاران اجرایی باشد، گفت: این کنگره می‌تواند وسیله‌ای برای توسعه، ترویج و تبلیغ راه شهدا و ایجاد تغییرات محسوس در حرکت جامعه محسوب شود.

طالبی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به کنگره شهدا تاکید کرد: باید هنرنمایی و اقدامات  جدیدی برای معرفی شهدا و دفاع مقدس در این کنگره انجام دهیم تا بتوانیم جامعه و بخصوص جوانان را بیش از پیش به این مهم جذب کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، رونمایی از پوستر کنگره و اعطای احکام روسا و دبیران کمیته های مختلف این کنگره از جمله دیگر برنامه های این نشست بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان