جلب توجه زلاتان ابراهیموویچ با فراری مونزا SP۲؛ خاص ۲ میلیون دلاری + فیلم

دارایی زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست سوئدی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار است و تمام این پول به او اجازه داده کلکسیون خودرو جذابی داشته باشد

دارایی زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست سوئدی بیش از 200 میلیون دلار است و تمام این پول به او اجازه داده کلکسیون خودرو جذابی داشته باشد. جدیدترین خودرو متعلق به او یک فراری مونزا SP2 است.
این فوتبالیست مشهور به تازگی حین رانندگی با این خودرو خاص ایتالیایی در خیابان‌های استکهلم دیده شده است. البته او خودروهای خاص دیگری مثل یک لافراری و یک پورشه 918 اسپایدر هم دارد.
ابراهیموویچ تنها شخصیت مشهوری نیست که صاحب یک فراری مونزا است. گوردون رمزی آشپز معروف هم چند ماه پیش فراری مونزا خودش را تحویل گرفت، که به رنگ مشکی درآمده و خط قرمزی به صورت افقی روی کاپوت آن دیده می‌شود. مدلی که در اختیار زلاتان است جذابیت کمتری دارد چون کاملا به رنگ مشکی درآمده است. البته این نسخه دارای کالیپرهای ترمز قرمز، گلگیرهای اسکودریا و تزئینات قرمز در کابین است.
فراری مونزا SP2 و SP1 از موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با توان 799 اسب بخار در دور موتور 8500 دور بر دقیقه و گشتاور 719 نیوتون متر در دور موتور 7000 دور بر دقیقه بهره می‌برند. این قدرتمند‌ترین موتور V12 تنفس طبیعی است که فراری برای یک خودرو جاده‌ای ساخته و قطعا در دور موتورهای بالا صدای جذابی تولید می‌کند.
فراری قصد دارد 499 نسخه از مونزا SP1 و SP2 تولید کند، و قیمت آن‌ها از 2 میلیون آغاز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان