ماهان شبکه ایرانیان

منزلتان در مورد شما چه میگوید؟

خانم ها ظرف ۵ ثانیه بالا تا پایین شما را ارزیابی می کنند که این مسئله باعث میشود اولین تاثیر اهمیت زیادی در زندگی عشقی شما داشته باشد. فکر نکنید که این قضاوت سریع فقط درمورد خود شماست. نه خیر آنها درمورد دوستانتان، خانواده تان و حتی خانه تان قضاوت می کنند.

منزلتان در مورد شما چه میگوید؟

خانم ها ظرف 5 ثانیه بالا تا پایین شما را ارزیابی می کنند که این مسئله باعث میشود اولین تاثیر اهمیت زیادی در زندگی عشقی شما داشته باشد. فکر نکنید که این قضاوت سریع فقط درمورد خود شماست. نه خیر آنها درمورد دوستانتان، خانواده تان و حتی خانه تان قضاوت می کنند.

خانم ها نسبت به آقایون ارزش بیشتری برای خانه خود قائل اند و از همه اسباب و اشیاء داخل آن خیلی خوب مراقبت می کنند. درواقع، اکثریت آنها عقیده دارند که جایی که سرشان را برای خواب روی آن میگذارند، تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت آنهاست و نشان می دهد که چه چیز برایشان اهمیت بیشتری دارد. اولین قدم در این راه این است که از تمیزی و مرتب بودن خانه تان اطمینان یابید. اما مسائل دیگری هم هستند که شایسته توجه اند. باید کاری کنید که خانه تان در نگاه اول تاثیر زیادی روی همسرتان بگذارد.

خانم ها خانه شما را بسیار دقیق تر از دوستانتان بررسی می کنند و برحسب آنچه که در آن می بینند یا نمی بینند، آن را ارزیابی می کنند. در این مقاله تصمیم گرفته ایم که مهمترین چیزهایی که خانم ها به آن توجه می کنند را برایتان عنوان کنیم تا بااستفاده از آن خانه تان را طوری طراحی و مرتب کنید که توجه نامزدتان را به خود جلب کند.

او چه می بیند: نبود کتاب

این یعنی: نبود مغز

در کتابخانه محل ثبت نام کنید و هر از چند گاهی نیز سری به کتابروشی ها بزنید و کتاب های جدید را خریداری کنید. گرفتن اشتراک برخی مجلات و روزنامه ها هم بسیار مفید واقع می شود و موضوعات آن برای شروع صحبت بسیار جالب است. همچنین بودن مجله و روزنامه در خانه تان باعث می شود که او تصور کند شما فردی به روز هستید و از اخبار و اطلاعات جدید هم آگاهی لازم را دارید. برای گذاشتن تاثیری عمیق تر می توانید از افرادی که کتابهای دست دوم خود را می فروشند چند جلد کتاب درست و حسابی خریداری کنید. اینکار باعث می شود او تصور کند که حداقل چند بار هرکدام از آن کتابها را خوانده اید—مگر اینکه آن کتاب جزء کتاب های محبوب او باشد که بخواهد چند ساعت درموردش با شما صحبت کند.

او چه می بیند: حمام کثیف

این یعنی: نبود بهداشت

اگر محلی که به نظافت شما اختصاص دارد کثیف باشد، او پیش خود تصور خواهد کرد که خودتان چقدر باید آلوده و کثیف باشید. در تمیز کردن حمام سه نکته زیر همیشه به یادتان باشد:

کف حمام باید کملاً تمیز باشد. روی کابینت ها هم باید تمیز و مرتب باشد.
توالتتان باید کاملاً تمیز باشد چون به هر حال خانم ها از آن استفاده خواهند کرد.
وجود حوله و صابون در حمام بسیار مهم است. واقعیت نشان می دهد که خانم ها معمولاً تمایل بیشتری به شستن دست هایشان نشان می دهند. از اینرو اطمینان یابید که صابون خوب و حوله های تمیز در توالت وجود داشته باشد.

او چه می بیند: آشپزخانه کامل (کتاب آشپزی، لوازم آشپزخانه)

این یعنی: علم مهارت های خانه داری

وجود لوازم مورد نیاز در آشپزخانه برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. همچنین وجود یک کتاب آشپزی خوب و کامل هم در آشپزخانه ضروری است. لازم نیست که هزار دستور آشپزی برای خود نگه دارید، یک کتاب کامل که انواع غذاهای متداول را در آن آموزش داده باشد و همچنین چند دستور غذای خانگی که قبلاً امتحان شده باشد کافی است.

او چه می بیند: یادبودهای ورزشی درمقابل لوازم ورزشی

این یعنی: ورزشکار بازنشسته

یادبودهای ورزشی برای خیلی از خانم ها مسئله ای کاملاً بیگانه است، به همین خاطر مدال هایی که در دوران دبیرستان در تیم بسکتبال کسب کردید ممکن است آنقدر که برای دوستانتان جالب و هیجان انگیز است برای دختر مورد نظرتان نباشد. درعوض بهتر است در خانه تان لوازم ورزشی داشته باشید تا او بیشتر احساس کند که شما به ورزش اهمیت می دهید.

او چه می بیند: خاطراتی از روابط پیشین

این یعنی: وابستگی به گذشته نشان می دهد که شما در دسترس او نیستید

این خیلی ساده است: عکس دوست دخترهای گذشته تان جزء اشیاء ممنوعه است و باید از دید خارج شود. این مسئله درمورد هدایا یا کلیه لوازمی که با آن با دوست دختر قدیمتان خاطره داشته اید هم صدق می کند. اگر این اشیاء کاملاً تزئینی هستند و احساسات را زنده می کند باید تا حد امکان از دید خارج شوند، اما اگر کارایی داشته باشند مثل کاناپه ای که خیلی دوستش داشته باشید و حاضر نباشید به هیچ قیمتی آن را تعویض کنید، می توانید خاطره آن را تا زمانیکه دختر مورد نظر دیگر نامزد شما شد، مخفی نگاه دارید.

او چه می بیند: گل و گیاه و سایر موجودات زنده

این یعنی: می توانید از چیزی غیر از خودتان هم مراقبت کنید

البته این موجودات زنده نباید آنقدر زیاد باشند که خانه شما را مثل جنگل کرده باشند، اما نگه داشتن چند گل و گیاه زیبا که همیشه خوب و سالم به نظر برسند و نیاز به مراقبت کمی هم داشته باشند مثل کاکتوس بسیار عالی است. اگر حیوانی دارید که چندان از تازه واردها خوششان نمی آید، بهتر است درحضور فرد مورد نظر حیوان را در قسمت دیگر خانه نگه دارید تا باعث ترس او نشود.

او چه می بیند: عکس های خانوادگی یا یادگاری های دوران کودکی

این یعنی: شما فردی اصیل و سازگار هستید

خانه ای که هیچگونه نشانی از گذشته در آن نباشد باعث می شود او متعجب بماند که چه چیز را از او مخفی می کنید. پس قبل از اینکه برای اولین بار او را به خانه تان دعوت کنید، بهتر است نشانه هایی از گذشته در خانه تان استفاده کنید. البته منظورم این نیست که عکس خودتان و 10 دوست دیگرتان را که همگی بعد از شنیدن خبر رد شدن در کنکور به دیوار تکیه داده اید به دیوار بزنید. وجود حداقل یک عکس خانوادگی کار خود را خواهد کرد. می توانید از عکس هایی که درمسافرت کنار خانواده می انداختید یا عکس فارغ التحصیلی خود را قاب کرده روی بوفه بگذارید.

او چه می بیند: تلویزین صفحه بزرگ پلاسما، پلی استیشن و دستگاه های بازی

این یعنی: وقت آزاد زیادی دارید و هنوز عادات کودکی خود را ترک نکرده اید

با اینکه از بازی با دوستان خودتان شب جمعه ها بسیار لذت می برید اما حواستان باشد که قبل از آمدن نامزدتان به خانه تان این ریخت و پاش را جمع و جور کنید. اگر همه چیز مرتب و سر جای خود باشد او حرفتان را باور می کند که فقط سالی یکبار به سراغ این بازی ها می روید.

او چه می بیند: چیزهایی که به دیوار آویخته می شود مثل تابلو یا آثار هنری

این یعنی: شما خیلی وقت است که در آن خانه اقامت دارید و اطرافتان برایتان اهمیت زیادی دارد

لازم نیست حتماً مال و منال زیادی داشته باشید تا به نظر برسد که در خانه تان جا افتاده اید. گذاشتن پوسترهای قدیمی داخل قاب قبل از آویزان کردن آنها روی دیوار ، شکل بهتری به آنها می دهد. سعی کنید از تابلوهای نقاشی و هنری خوب روی دیوارها استفاده کنید تا کمی فرهنگی تر و باکلاس تر به نظر برسید.

او چه می بیند: یخچال پر با محتویات کامل

این یعنی: خودبسندگی

اگر یخچالتان فقط حاوی نوشیدنی و کمی ادویه جات باشد، که 8 جعبه سیریال هم روی آن قرار گرفته است، طرفتان با خود فکر خواهد کرد که یا معمولاً غذایتان را بیرون می خورید، یا خوب غذا نمی خورید و یا عادت به مهمان داشتن ندارید. گذاشتن چند نوع میوه داخل ظرف و گذاشتن آن روی کانتر آشپزخانه یا پر کردن یخچال از موادغذایی لازم و اصلی مثل تخم مرغ، نان، و سبزیجات وقت چندانی نمی برد و درعوض باعث می شود که ماندن نامزدتان هم کمی بیشتر طول بکشد.

خانه شما قلعه شماست

درست کردن خانه به شکلی که شما را مردی جدی قابل تکیه کردن نشان دهد وقت چندانی نمی برد. همان مقدار تلاشی را که برای جلب توجه او در اولین تماس تلفنی یا قرار ملاقات می گذارید باید در مرتب کردن خانه هم بگذارید. اینکار باعث می شود که تاثیر بسیار شگرفی بر او گذاشته و او به قبول دعوت های بعدیتان هم راغب باشد. لازم به ذکر است که فریفتن خانم ها در خانه ای که به نظرشان راحت و زیبا باشد بسیار راحت تر خواهد  بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان