واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به ترتیب اولویت ثبت‌نام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی با اولویت کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند از طریق سامانه xdslplus خبر داد.

واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به ترتیب اولویت ثبت‌نام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری فوری یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی با اولویت کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند از طریق سامانه xdslplus خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در یک پست اینستاگرامی ضمن اشاره به این موضوع که خواسته مردم از وزارت ارتباطات کاهش قیمت اینترنت است اعلام کرد:

برای تحقق این درخواست، یک میلیون اشتراک خانگی، در مناطق شهری و روستایی آماده واگذاری است که پس از ثبت‌نام، اشتراک متقاضیان حداکثر در 48 ساعت دایر خواهد شد.

به گفته آذری جهرمی «طبیعتاً برقراری اشتراک کسانی که سریع‌تر ثبت‌نام کنند در اولویت است اما یک میلیون اشتراک کافی نیست و فاز بعدی در شهریورماه واگذار خواهد شد. اولویت 4 برابر شدن سرعت برای کسانی است که اینترنت خانگی داشته باشند.»

وزیر ارتباطات همچنین وعده داد که به زودی «خدمات رایگانی» برای مشترکین خانگی ارائه خواهد شد.

 

View this post on Instagram

 

. Xdslplus.ir مدتی پیش از شما سیٔوالهایی پرسیدم و لطف کردید و پاسخ دادید. بر اساس نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش بدیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن (48 ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSLسرعت اینترنت خانگی فعلی رو چهار برابر کنیم. دوران گواهی بردن برای گرفتن اینترنت 128خیلی وقته تموم شده حالا به اینم راضی نیستیم، میریم که بترکونیم 💪🏻 همین الان یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق «شهری» و «روستایی»، آماده‌ی واگذاری شده است، تا شما پول کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت کنید. هر چند برای همه کافی نیست اما فاز دوم رو هم در شهریورماه آماده‌ی واگذاری می‌کنیم. اولویت ما در واگذاری‌ این یک میلیون اشتراک با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند. هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم ندارید و همه اقدامات، به صورت تمام الکترونیکی از طریق زیرساختهای دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر 48 ساعت پس از ثبت نام اشتراک‌ها واگذار می‌شود و قابل استفاده است؛ بخش‌های مختلف به‌خط شده‌اند تا بدون معطلی کار را پیش ببرند. در ارتقای 4برابری سرعت هم مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند. یک خبر خوب دیگه اینکه بزودی «خدمات رایگانی» که برای مشترکین خانگی مشخص کردیم هم ارایٔه خواهیم کرد. اگر درخواست استفاده از خدمات اینترنت خانگی دارید، به سامانه xdslplus.ir برید و با چند کلیک، جزو اولین نفراتی باشید که ثبت درخواست می‌کنند. مخلص همه‌ی شما، محمدجواد

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

طبق اعلام آذری جهرمی برای استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کلیه اقدامات به صورت تماما الکترونیکی و از طریق زیرساختهای دولت الکترونیک انجام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان