شایعه‌ای جدید در مطبوعات؛ بوتاس به ردبول، فتل به مرسدس

جدا شدن سباستین فتل از فراری جرقه اولیه این بازار داغ نقل و انتقالات را زده است و حالا شایعات، بیشتر از هر زمان دیگری بر فرمول یک سایه انداخته‌اند

جدا شدن سباستین فتل از فراری جرقه اولیه این بازار داغ نقل و انتقالات را زده است و حالا شایعات، بیشتر از هر زمان دیگری بر فرمول یک سایه انداخته‌اند. شاید جذاب‌ترین این گمانه‌زنی‌ها رفتن فتل به مرسدس باشد. اکثر کارشناسان بر این باورند که فتل صندلی بوتاس را در مرسدس تصاحب خواهد کرد. اما این بدان معنی است که صندلی اول برای همیلتون تضمین شده است؟
همانطور که توتو ولف پیش‌تر اذعان کرده است، راننده‌ای آلمانی با تیمی آلمانی می‌تواند بسیار از نظر تجاری جذاب باشد، اما به صورت ضمنی آب سردی بر شایعه هم‌تیمی شدن فتل و همیلتون ریخته است. اما فتل و بوتاس چطور؟ الکساندر ورز، راننده سابق فرمول یک، می‌گوید که این ترکیب نیز یک احتمال است. وی در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:

’’ مطمئن هستید که همیلتون در مرسدس می‌ماند؟ همه در حال گمانه‌زنی در خصوص صندلی دوم مرسدس هستند، اما صندلی اول نیز هنوز تایید نشده است.‘‘

همیلتون نیز در اظهار نظر اخیر خود بر آتش این شایعه افزوده است اما در ادامه همان مصاحبه به نحوی این احتمال را رد کرده. بوتاس در این میان در حال تصمیم گیری برای آینده خود می‌باشد. در اخبار هفته گذشته آمده بود که مدیر برنامه‌های وی با سیریل ابیتبول، مدیر اجرایی تیم رنو، دیدار کرده است، اما، طبق گزارشاتی مشخص شده که رنو تنها تیمی نیست که دیدیر کوتون با آن‌ها صحبت کرده است. طبق گزارش F1-Insider، کوتون رئیس تیم ردبول، کریستین هورنر، را برای شام دعوت کرده است تا در این خصوص با وی صحبت کند. مدیر برنامه‌های بوتاس نه تنها از آینده رانندگان مرسدس مطمئن نیست، بلکه به آینده مرسدس در فرمول یک نیز اطمینان زیادی ندارد. هورنر اما به صراحت در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است که می‌خواهد با مکس ورشتپن و الکس آلبون ادامه دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم در پایان این بازار داغ شایعات، کدام به واقعیت تبدیل خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان