انتقاد تند سیاستمدار صهیونیست از نتانیاهو

خبرگزاری فارس: «یائیر لاپید» رهبر احزاب اپوزیسیون در کِنست‌ (پارلمان رژیم صهیونیستی) و رهبر حزب «یش عتید»، امروز (دوشنبه)، در انتقاد از سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که وی در تلاش است تا یک جنگ داخلی به راه بیندازد.

روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی» به نقل از شبکه صهیونیستی «کان» نوشت که در جلسه هفتگی حزب یش عتید، رهبر احزاب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این ارتباط گفت: «نتانیاهو در تلاش است تا اسرائیل را به جنگی داخلی بکشاند؛ بنابراین نباید در منصب خود باقی بماند».

یائیر لاپید در ادامه گفت: «روز یکشنبه، [نتانیاهو] در اولین جلسه محاکمه‌اش [دیگران را] علیه پلیس، دادستانی کل، دادگاه و رسانه‌ها شوراند».

جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از مدت‌ها تأخیر روز یکشنبه (دیروز) برگزار شد. در نوامبر سال گذشته در جریان سه پرونده جنایی، اتهاماتی از جمله رشوه، فریب‌کاری و سوءاستفاده از اعتماد به نتانیاهو وارد شده است.

لاپید افزود: «محاکمه نتانیاهو با نوعی تحریک سرکشانه علیه حکم قانون آغاز شد. او خود می‌داند که این اقدام با خشنونت به پایان خواهد رسید؛ اما با این حال، این مسئله برایش اهمیتی ندارد».

رهبر احزاب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «نتانیاهو دیروز تلاش کرد ما را قانع کند که نیروهای پلیس، بازرسان، قضات، روزنامه‌نگاران و سیاستمداران شرکای توطئه‌ای بزرگ هستند؛ توطئه‌ای که هدف از آن ایجاد کیفرخواستی ساختگی علیه اوست».

در همین ارتباط، بنیامین نتانیاهو، روز گذشته، پس از ورود به دادگاه «آویخای مندلبلیت» مشاور قضائی این رژیم را به همدستی با یک‌سری افراد در کنار زدن وی متهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان