تصاویر عجیب از صف بلیت فوتبال در ویتنام!

این تصاویر طرفدارانی است که برای خرید بلیت مسابقات لیگ و جام ملی این کشور مشتاقانه در صف ایستاده اند!

فرارو: در شرایطی که فوتبال در بیشتر دنیا تعطیل است و چند کشور نیز با تدابیر بهداشتی شدید و بدون حضور تماشاگران، مسابقات را برگزار می‌کنند، اما در یک کشور فوتبال راه عادی و پیش از کرونای خود را می‌رود؛ ویتنام!

ویتنامی‌ها که به شدت طرفدار ورزش فوتبال هستند، هفته گذشته برای تماشای دیدار حساس «نام دینه» و «هوانگ ژیا لای» مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کردند و مشتاقانه به باجه‌های باشگاه میزبان رفتند تا بلیت مسابقه را تهیه کنند. باتوجه به علاقه شدید طرفداران به تماشای بازی از نزدیک، صف‌های طولانی در مقابل باجه بلیت فروشی به وجود آمد و حتی ویدیو‌ها نشان می‌دهد که برخی از هواداران برای خرید بلیت درگیر هم شده اند!

بازی‌های لیگ ویتنام که حالا تیم ملی‌اش در جام ملت‌ها از فوتبال این کشور آبروداری کرد، از روز 16 خرداد آغاز خواهد شد و احتمالا دوباره صف‌هایی به این شکل برای خرید بلیت به وجود خواهد آمد. نکته جالب این که مسئولان فوتبال ویتنام برای ایجاد فاصله فیزیکی نیمی از بلیت‌ها را فروختند، اما در بازی جام ملی نیز طرفداران در کنار یکدیگر نشستند و فاصله فیزیکی را رعایت نکردند. البته آن‌ها ملزم به استفاده از ماسک و دستکش برای ورود به ورزشگاه هستند.

وبسایت Zing تصویری از بلیت فروشی در این کشور را منتشر کرده که با واکنش جالب طرفداران فوتبال مواجه شده است. یکی از آن‌ها نوشته: جای تعجب ندارد! طرفداران تیم «نام دینه» بسیار پرشور هستند و برای تماشای بازی تیمشان هرکاری می‌کنند!

در کشور ویتنام هیچ مورد فوتی به علت کرونا گزارش نشده و تنها نزدیک به 350 مبتلا وجود داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان