تمیز کردن ظروف چدن با سیب زمینی

ظرف های چدنی ابرقهرمانان آشپزخانه ها هستند زیرا می توان هرنوع غذایی در آن ها درست کرد.کیک، مرغ، ته چین و خیلی چیزهای دیگر&#۸۲۳۰; و اما مسئله ای که باید در مورد این نوع ظروف بسیار دقت کرد، تمیز کردن آن است. می خواهم یک روش آسان برای تمیز کردن ظروف چدنی با استفاده از مواد قابل دسترس در آشپزخانه به شما آموزش بدهم که هیچ آسیبی هم به آن ها نمی رساند.

تمیز کردن ظروف چدن با سیب زمینی

ظرف های چدنی ابرقهرمانان آشپزخانه ها هستند زیرا می توان هرنوع غذایی در آن ها درست کرد.کیک، مرغ، ته چین و خیلی چیزهای دیگر… و اما مسئله ای که باید در مورد این نوع ظروف بسیار دقت کرد، تمیز کردن آن است. می خواهم یک روش آسان برای تمیز کردن ظروف چدنی با استفاده از مواد قابل دسترس در آشپزخانه به شما آموزش بدهم که هیچ آسیبی هم به آن ها نمی رساند.

مواد مورد نیاز: نمک دانه درشت، روغن و سیب زمینی

فر را روی 400 درجه گرم کنید. مقداری نمک داخل ظرف بپاشید. سیب زمینی را به دو نیم کنید. قسمت برش خورده سیب زمینی را داخل ظرف با حرکت دایره وار بمالید و وقتی ظرف تمیز شد با آب بشوئید و سپس خشک کنید.

در نهایت جهت آماده کردن ظرف برای استفاده مقداری روغن داخل ظرف بریزید و با دستمال کاغذی داخل آن پخش کنید. ظرف را داخل فر از قبل گرم شده به مدت 1 ساعت قرار دهید. ظرف را از داخل فر بردارید و روغن های اضافی را پاک کنید. اکنون ظرف آماده استفاده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر