دیدار احساسی یک مرد با الاغش در اسپانیا پس از پایان دوران قرنطینه خانگی + ویدیو

لحظه ای احساسی و تکان دهنده است وقتی که یک الاغ بعد از نزدیک به دو ماه جدایی از صاحبش به دلیل قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، به او خوشامد می گوید

دیدار احساسی یک مرد با الاغش در اسپانیا پس از پایان دوران قرنطینه خانگی + ویدیو

لحظه ای احساسی و تکان دهنده است وقتی که یک الاغ بعد از نزدیک به دو ماه جدایی از صاحبش به دلیل قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، به او خوشامد می گوید. اسماعیل فرناندز، 38 ساله، دیدار مجددش با الاغ خود را «احساسی ترین لحظه ای که تاکنون تجربه کرده ام» توصیف می کند. این دیدار بعد از کاهش محدودیت های قرنطینه در استان محل زندگی رودریگز میسر شد. اسماعیل که اهل مالاگا در اندلس است می گوید او آماده شده بود که بالدومرای عزیزش بعد از دو ماه دوری او را نشناسد اما این الاغ به محض دیدن صاحبش از شادی شروع به عرعر کرد، در حالی که اسماعیل اشک ریخته و با او صحبت می کند.

الاغ

در مدت قرنطینه، برادر اسماعیل که 19 مایل دورتر از محل زندگی وی در ال بورخه زندگی می کرد وظیفه مراقبت از این الاغ را بر عهده داشت اما مرحله اول کاهش محدودیت های قرنطینه به خاطر ویروس کرونا در این منطقه از اسپانیا بدین معناست که اسماعیل اکنون می تواند خانه اش را ترک کرده تا خود از الاغ محبوبش مراقبت کند. در ویدیویی که از این دیدار احساسی منتشر شده، اسماعیل «بالدو» را صدا می زند و الاغ او به حصار نزدیک شده و پس از واکنش احساسی به دیدار مجدد صاحبش سر خود را خم می کند تا به او سلام کند.

الاغ

اسماعیل که یک روزنامه نگار است می گوید که این حیوان هنگام دیدار مجدد با او به نحوی گریه کرده است. وی در این باره چنین گفته است: «همه راه به ال بورخه خودم را آماده کرده بودم که شاید بالدومرا مرا نشناسد». اما حیوان وفادار نه تنها او را شناخت بلکه با عجله به سمت او آمد و به محض دیدار مجدد با صاحبش شروع به ابراز احساسات کرد. اسماعیل در ادامه می گوید :«شرمنده نیستم که می شنوی گریه می کنم چون این نمود عشق بی قید و شرط بود». وی در ادامه تصریح می کند: «بالدومرا نیز هنگامی که مرا در حال گریه دید به نحوی به گریه افتاد. این احساسی ترین لحظه ای بود که تاکنون تجربه کرده بودم».

اسماعیل می گوید که بالدومرا 5 سال داشته و دو سال پیش به عنوان هدیه بازنشستگی به پدرش داده شده زیرا او همیشه رویای داشتن یک الاغ را داشته است. با شروع محدودیت های قرنطینه خانگی در اسپانیا، برادر اسماعیل در خانه روستایی باقی ماند تا مراقب این الاغ و دیگر حیوانات مزرعه باشد. اما با کاهش محدودیت های قرنطینه، اسماعیل به سرعت به دیدن الاغ خود رفت. وی همچنین گفت که در شبکه های اجتماعی، کاربران بسیار در مورد الاغ او سوال می پرسند و وی قصد دارد یک حساب اینستاگرامی برای بالدومرا بسازد.

بیشتر بخوانید: 8 می روز جهانی الاغ؛ با چند حقیقت جالب در مورد این چهارپا آشنا شوید

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان