اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در اواسط بازار امروز / اشباع هیجانات این‌بار از نوع منفی

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت 11:30 جمع صف‌های خرید به حدود 680 میلیارد تومان می‌رسید در حالی که صف‌های فروش مجموعاً شش هزار و 600 میلیارد تومان ارزش داشت. جمع 10 صف خرید برتر 410 میلیارد تومان (61 درصد) و 10 صف فروش سنگین دو هزار و 200 میلیارد تومان (33 درصد) می‌باشد.

تا این ساعت کفه ترازو با پنج هزار و 900 میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش سنگینی می‌کند. بیشترین حجم پول در صف خرید نمادهای «شصدف»، «دتولید» و «ونیکی» و در صف فروش «خگستر»، «وساپا» و «اخابر» قرار دارد. این جدول حدود 30 درصد از هفت هزار و 250 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

در مجموع هشت هزار و 150 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 89 درصد است (یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به 15 هزار و 400 میلیارد تومان می‌رسد).

گروه خودرو بعد از تزلزل صف‌های خرید ایران خودرو و سایپا در روز معاملاتی قبل، سهامداران خود را غافلگیر کرد که اثرات آن بر گروه‌های دیگر نیز نمایان است. همزمانی اصلاح بازار سهام با فروش فوق‌العاده دو خودروساز اصلی نیز عاملی شد تا سرمایه‌هایی که به امید کسب بازدهی زودرس به تازگی وارد بورس شده بودند پس از ناکامی به سمت بازارهای موازی حرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر