مرد چاقی که ۱۲ آتشنشان را به خانه اش کشاند! +فیلم

۱۲ مامور آتشنشان حدود ۲ ساعت تلاش کردند تا یک مرد چاق چینی را از داخل خانه اش به داخل آمبولانس منتقل کنند.

باشگاه خبرنگاران: چاقی بیش از حد یک بیماریی جدی است که در طی زمان و به آرامی علائم زیادی از خود به جای می‌گذارد. پیشگیری همواره بهترین درمان است. از این رو تغذیه مناسب، فعالیت مداوم و ورزش راه‌های اصلی جلوگیری از چاقی می‌باشند.

چاقی بیش از اندازه نه تنها برای خود فرد مضر و خطرناک است بلکه ممکن است اطرافیان او را نیز با دردسر مواجه کند، مانند یک مرد چاق چینی که انتقال او به بیمارستانی در این کشور بیش از 10 مامور آتشنشانی را به خانه اش کشاند.

این مرد که دچار مشکل تنفسی شده بود قرار بود به بیمارستان منتقل شود که پرسنل اورژانس پزشکی برای حمل او به داخل آمبولانس با مشکل مواجه شدند. در ادامه پرسنل اورژانس برای انتقال این مرد 200 کیلوگرمی به بیمارستان که در طبقه چهارم آپارتمان بدون آسانسور منطقه " یانگ پو " چین زندگی می‌کرد از آتشنشانی محلی کمک خواستند. 12 پرسنل آتشنشانی با حضور در خانه این مرد سرانجام پس از 2 ساعت تلاش توانستند او را به آمبولانس منتقل کنند.

مرد چاقی که 12 مامور آتشنشانی را به خانه اش کشاند! +فیلم

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است ماموران آتشنشانی را که در حال انتقال این مرد چاق به آمبولانس هستند نشان می‌دهد. در این ویدئو این مرد چاق که هویتش مشخص نشده در حالی که روی یک صندلی نشسته از پله‌ها به پایین منتقل می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این مرد اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این مرد چینی در حالی دچار چاقی شدید شد که گفته می‌شود او پیشتر از اعضای یک باشگاه ورزشی در شانگ‌های بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان