ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل زندان‌های استان مازندران:

اصلاح و بازسازی شخصیت زندانیان از وظایف اصلی سازمان زندان‌ها است

غفاریان مدیرکل زندان‌های استان مازندران با بیان این که برابر آمار ۸۰ درصد از زندانیان استان مازندران افرادی هستند که باید آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی سازمان زندان‌ها است.

علی اکبر غفاریانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اولین جلسه مشترک مدیرکل زندان‌های استان مازندران و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سازمان زندان‌ها برگزار شد.

علی اکبر غفاریان در این نشست با اشاره به رسالت سازمان زندان‌ها گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی سازمان زندان‌ها است.

وی افزود: برابر آمار 80 درصد از زندانیان استان مازندران افرادی هستند که باید آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند و به عنوان انسانی شریف به زندگی اجتماعی ادامه دهند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد:  اشتغال در زندان‌ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و تأمین بخشی از مخارج خانواده‌های زندانیان یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اداره کل زندان‌های مازندران آمادگی دارد با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی مددجویان را جهت کار در عرصه‌های مراتع، تولید نهال و سایر پروژه‌های مرتبط اعزام کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان