با تاکید بر لزوم پرداختن به روانشناسی داوران

مجید مرتضایی: بازی مقابل گیتی پسند نفس‌گیر است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: نبرد حساس و مهمی مقابل تیم گیتی پسند اصفهان داریم.

مجید مرتضایی: بازی مقابل گیتی پسند نفس‌گیر است

مجیدمرتضایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: بازی سخت و دشواری را مقابل تیم گیتی پسند اصفهان داریم. با توجه به نظر کارشناسان دیدارفرش آرا و نماینده اصفهان یکی از سخت ترین جدال‌ها در هفته بیستم لیگ برتر است. امیدوارم بتوانیم با روحیه بالا، عملکرد خوب و هماهنگی زیاد فوتسال زیبایی را به نمایش بگذاریم و این تیم را در شهر خود شکست دهیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی برای جدال مقابل تیم صدر جدول لیگ برتر داریم. امید است بتوانیم با استفاده از نقاط ضعف گیتی پسند به گل برسیم و این نبرد نفس گیر را به سود خود پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا درخصوص گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: این تیم بازیکنان بسیار بزرگی را در شاکله خود دارد، تیمی بسیار قدرتمند و توانا است. امیدوارم بتوانیم با وجود هواداران گیتی پسند در شالن، پیروز باشیم.

مرتضایی اضافه کرد: این دیدار برای فرش آرا بسیار حساس و مهم است به دلیل اینکه پیروزی مقابل تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی در کادر خود دارد، باعث افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان می‌شود.

وی درباره جایگاه فرش آرا در لیگ برتر افزود: در حال حاضر فرش آرا در بخشی از لیگ قرار دارد که می‌تواند با پیروزی مقابل حریفان خود در بازی‌های آینده جایگاه خود را در جدول لیگ برتر افزایش دهد.

سرمربی تیم فرش آرا درخصوص قضاوت‌های داوری در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: به نظر من کم حاشیه ترین سال قضاوت داوری فوتسال، امسال است. البته ناگفته نماند که خطاهای داوری در رقابت‌ها وجود داشته است اما نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتر و متفاوت‌تر است.

مرتضایی ادامه داد: به نظر من ایران یکی از بهترین کشورها در بحث تشخیص خطاها در میادین است و داوران بسیار بزرگی در کشور هستند که به خوبی دیدارهای لیگ را مدیریت می‌کنند ولی بزرگترین مشکل ما در این راستا بحث روانشناسی داوری است که شامل برخورد با بازیکنان، مربیان و تماشگران است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر