رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

اختلاف حساب بهانه شاگرد مغازه برای سرقت نیم میلیاردی از پرده فروشی

سرهنگ علیزاده از دستگیری کارگر مغازه پرده فروشی در بازار تهران خبر داد که به خاطر اختلاف حساب با صاحب مغازه دست به سرقت نیم میلیاردی زده بود.

اختلاف حساب بهانه شاگرد مغازه برای سرقت نیم میلیاردی از پرده فروشی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: سیزدهم اسفند ماه سال گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری 113 بازار، پلیس را در جریان سرقت از انبارش قرار داد و پرونده با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هفتم اظهار داشت، صبح دوازدهم اسفندماه برای برداشتن تعدادی طاقه پارچه پرده‌ای به انبار مغازه ام مراجعه کردم و مشاهده کردم انبار خالی شده و تمام اموال داخل آن که شامل طاقه‌های پرده و لوازم جشن تولد به ارزش 5 میلیارد ریال بوده، سرقت شده است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی افزود: بلافاصله کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت اماکن این پایگاه به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به محل سرقت مراجعه و ضمن بازدید و بررسی انبار شاکی متوجه شدند سرقت توسط فرد یا افراد آشنا رخ داده است. در گام بعدی کارآگاهان به دست آوردند که پرده‌های سرقتی در مغازه‌ای در خیابان مولوی در حال فروش است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با سرنخ به دست آمده کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به آدرس اعلامی مراجعه و پرده‌های موجود مورد شناسایی شاکی قرار گرفت و صاحب مغازه که سعید نام داشت اعلام کرد اموال را از شخصی به نام مرتضی خریده است و اطلاعی از سرقتی بودن آن‌ها ندارد.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه مرتضی در یک عملیات پلیسی در حوالی خیابان افسریه دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال یافت، ادامه داد: مرتضی در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، در زمانی که کارگر شاکی بودم با وی اختلاف مالی پیش آمد و شاکی حدود 50 میلیون ریال به من بدهکار شد و حاضر به پرداخت این مبلغ نشد. من از کلید‌های انبار یدکی درست کردم و در فرصت مناسبی اموال داخل انباری را سرقت و بخشی از آن را به سعید فروختم و بخشی دیگری از آن هنوز فروخته نشده است و به شاکی باز می‌گردانم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح مرتضی و کشف اموال سرقتی، متهم با صدور قرار قانونی از سوی دادسرای ناحیه 12 تهران روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارق مغازه در پیشوا

بیشتر بخوانید: سرقت مغازه های بازار تهران با حفر تونل و تخریب دیوار مغازه ها


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان