در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره جزئیات خدمات رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی توضیحاتی داد.

جزئیات ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی

ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خدمات رسانی به بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا این لحظه  18 هزار و 781 نفر در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 1875 نفر جان خود را از دست دادند، افزود: در حال حاضر 680 نفر از آن‌ها بستری هستند و مابقی نیز درمان و مرخص شدند، اما متأسفانه چند استان کشور از جمله خوزستان، کرمان، خراسان، آذربایجان شرقی و لرستان بیشتر از استان‌های دیگر درگیر شیوع ویروس کرونا هستند که البته استان تهران هم با توجه به جمعیتی که دارد، همچنان با این ویروس درگیر است.

آفریده با بیان اینکه خوشبختانه سیر شیوع ویروس کرونا کندتر شده است، گفت: سیر این بیماری نزولی نشده، اما در حال کند شدن است، به صورتی که در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی طی پنج روز گذشته حدود یکصد نفر در خصوص بیماری کرونا بستری شده‌اند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی براساس پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی لازم انجام می‌شود و در حال حاضر اکثر بیمارستان‌های این سازمان روال عادی را طی می‌کنند و از مردم درخواست می‌شود در صورت بیماری، از خود درمانی پرهیز کنند و با مراجعه به بیمارستان‌ها خدمات لازم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی بیمارستان های تأمین اجتماعی خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی ارائه می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان