پورشه اعتراف کرد گیربکس کیمن GT۴ آن چیزی که می‌خواستند نیست

پورشه ۷۱۸ کیمن GT۴ سال گذشته به عنوان بهترین نسخه پرقدرت این مدل عرضه شد که قادر به انجام کارهای قابل توجهی بود

پورشه 718 کیمن GT4 سال گذشته به عنوان بهترین نسخه پرقدرت این مدل عرضه شد که قادر به انجام کارهای قابل توجهی بود. اما GT4 یک مشکل جدی دارد، حداقل در جاده‌های استرالیا. فاصله بین دو دنده زیادی در این گیربکس شش سرعته وجود دارد که وقتی زمان تعویض دنده سه به چهار فرا برسد، خودرو کاملا محدودیت سرعت را رد کرده است.
با این حال، یک راه‌حل برای این مشکل وجود دارد، چون پورشه قصد دارد یک گیربکس دوکلاچه هفت سرعته را در اواخر سال 2020 معرفی کند. چرخ‌دنده اضافی این سیستم انتقال قدرت، نسبت‌ بقیه دنده‌ها را کاهش می‌دهد و در نتیجه شتاب خودرو را بالاتر می‌برد. فرانک استفن والیسر رئیس بخش تولید مدل‌های 911 و 718 در این باره گفته است:
ما قصد داشتیم این کار را انجام دهیم، اما از لحاظ فنی امکان چنین کاری وجود نداشت. ما پاسخی برای این مسئله داریم، که اواخر امسال عرضه خواهد شد.
عکس‌های لورفته نشان می‌دهند پورشه GT4 RS را در دست توسعه دارد. این مدل دارای یک اسپویلر پشتی بزرگ و کاپوتی با یک جفت دریچه هوای ناکا است. همچنین ممکن است این شرکت تلاش کند تا توان بیشتری از موتور 4 لیتری شش سیلندر خطی این مدل استخراج کند. هنوز مشخص نیست پورشه 718 باکستر اسپایدر هم این ارتقا را دریافت خواهد کرد یا خیر.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان