رادچنکو: آزمون در حد تیم‌های بزرگ اروپا نیست

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت معتقد است سردار آزمون در حد بازی کردن در تیم‌های بزرگ اروپا نیست.

رادچنکو: آزمون در حد تیم‌های بزرگ اروپا نیست

به گزارش ایسنا و به نقل از sports، سردار آزمون، مهاجم "زنیت" و تیم ملی ایران، اخیراً عنوان کرد که او هشت سال در روسیه بازی کرده است و برای چالش‌های جدید آماده است. به گفته دیمیتری رادچنکو، مهاجم سابق زنیت و تیم ملی روسیه که برای اسپارتاک مسکو  و رایو والیکانو و دپورتیوو اسپانیا بازی کرده است ، مهاجم ایرانی شانس خیلی بالایی برای بازی در یک باشگاه سطح بالا ندارد.

او در همین ارتباط گفت: "من خواندم که آزمان آماده چالش‌های جدید است. او مزایای بسیاری دارد؛ سریع، تکنیکی والبته می‌داند چگونه مدافعان را باز کند، با سر خود خوب بازی کند و پرش می‌کند. اما من نمی‌گویم که او مناسب  باشگاه‌های برتر اروپا مانند رئال، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی است. شاید سردار بتواند در تیم‌هایی که از نظر کلاس کمی پایین هستند بازی کند. در این‌جا مهم است که آیا سرمربی به آزمون علاقه‌مند باشد یا خیر. آیا مهاجم در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی جای دارد؟ در زنیت، آن‌ها طبق برنامه 2-4-4 بازی می‌کنند و بیش‌تر تیم‌های اروپا از گزینه 3-3-4 استفاده می‌کنند. به طور کلی، آزمان باید تنها در صورت پیشنهاد خوب، خارج شود."

"سردار آزمان" بازیکن برجسته زنیت است، وی تا 30 ژوئن 2022 قرارداد دارد و جدا شدن او فقط به دلایل اقتصادی ممکن است ایجاد شود. مهاجم روسیه در جام جهانی 1994 در پایان گفت: "آزمون به خوبی در زنیت جای می‌گیرد، او به سرعت با تیم توانست سازگار شود و شروع به گلزنی کرد. او با آرتم زیوبا به خوبی تعامل دارد. اما اگر زنیت پیشنهاد خوبی را دریافت کند، اگر پول خوبی برای آزمون ارائه شود، باید آن را بفروشد. علاوه بر این، هر لژیونر دیر یا زود باشگاه را ترک خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان