گلایه محیط زیست از نداشتن بالگردهای مخصوص اطفای حریق جنگل

سرهنگ محبت خانی درباره جزئیات آتش سوزی مناطق حفاظت شده استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی داد.

گلایه محیط زیست از نداشتن بالگردهای مخصوص اطفای حریق جنگل
گلایه محیط زیست از نداشتن بالگردهای مخصوص اطفای حریق جنگل

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست صبح امروز (شنبه  10 خرداد ماه) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص مشکلات موجود برای مهار آتش سوزی مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متأسفانه حجم آتش سوزی در مناطق مختلف به ویژه مناطق حفاظت شده محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز گذشته چشمگیر بوده است؛ این آتش سوزی عامل انسانی دارد که از منطقه آزاد شروع و بعد به مناطق حفاظت شده محیط زیست رسیده است.

او با بیان اینکه در صورت بروز حادثه معمولا بالگرد را از مدیریت ستاد بحران درخواست می‌کنیم، افزود: بالگردی که مجهز به سبد آب باشد در اختیار نداریم و با پیگیری‌های سپاه پاسداران قرار است دو بالگرد مجهز به سبد آب به منطقه اعزام شوند.

سرهنگ محبت خانی مطرح کرد: دو بالگردی که اکنون در منطقه وجود دارند تنها می‌توانند نیروهای محیط زیست و افراد را جا به جا کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: به دلیل وزش باد شدید و صعب العبور بودن منطقه هنوز هیچ کاری برای مهار آتش پیش نرفته است و ما منتظر بالگردهای مجهز به سبد آب هستیم.


بیشتر بخوانید: 

استفاده از هلی کوپتر و تجهیزات نوین در پایگاه‌های محیط بانی

هشدار محیط زیست درباره احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان