پرداخت تسهیلات به شرکت‌های هواپیمایی با سود ۱۲درصد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شهرام آدم نژاد با اشاره به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت شرکت‌های هواپیمایی، حمل‌ونقل ریلی و... اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی برای بخش‌های حمل‌ونقل از جمله راه‌آهن، فرودگاه‌ها و حمل‌ونقل هوایی که مشکلات عدیده‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا داشته‌اند، مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات اخذ شده است.

وی ادامه داد:‌ هم‌‌اکنون فرآینده نحوه پرداخت این تسهیلات در حال طی شدن استکه بر اساس آن وام با نرخ سود 12 درصدی در اختیار این بخش‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه گذشته نیز از آغاز پرداخت وام 6 میلیون تومانی به 113 راننده بخش مسافری کشور خبر داده و گفته بود: حمل‌ونقل کشور جزو حوزه‌هایی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و محدودیت‌هایی در تردد طی ماه‌های اخیر به وجود آمد.

آدم‌نژاد ادامه داد: برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به رانندگان بخش مسافری، به آنهایی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند از امروز (چهارشنبه 7 خرداد) پیامک ارسال می‌شود و از هفته آینده پرداخت وام به این رانندگان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاییدیه عملکرد این رانندگان را به وزارت کار ارسال کرد، پس از این مرحله نیز پیامک مراجعه به بانک برای آنها ارسال خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان