در #تهران_ما پیگیری شد؛

باز شدن گره نوسازی املاک حریم دکل های برق فشار قوی

#تهران_ما موضوع دکل‌های برق فشار قوی را واقع در محدوده منطقه ۱۴ شهرداری تهران پیگیری کرد.

باز شدن گره نوسازی املاک حریم دکل های برق فشار قوی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: 30سال از عمر دکل‌های برق فشار قوی منطقه 14 می‌گذرد و  ما که خانه هایمان زیر این دکل‌هاست در فروش و نوسازی ملک های خود به مشکل خوردیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 14 پاسخ داد؛

حجت الله محمد زاده معاون شهرسازی و معماری منطقه 14  شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیش از 30سال از عمر دکل های برق فشار قوی واقع در منطقه 14 می گذرد و از زمان روی کار آمدن ما در شهرداری منطقه 14 (یک و نیم سال گذشته) پیگیری های بسیاری برای حل مشکل خانوار های ساکن در حریم دکل های برق فشار قوی انجام شد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه 14 شهرداری تهران افزود: با به کار گیری مشاوران متعدد طرح حل مشکل خانوار‌های ساکن در حریم دکل‌های فشار قوی بررسی شد و باید به این نکته اشاره کنم که در بررسی‌های انجام شده اطلاعات نزدیک به 100 پلاک که در حریم دکل‌های فشار قوی بود احصا شد.

محمد زاده با اشاره به این نکته که بیشترین پلاک‌ها در حریم دکل‌های برق فشار قوی واقع در نواحی 3 و 5 منطقه 14 شهرداری تهران است، گفت: پس از احصاء اطلاعات املاک و تدقیق فضای سبز پیرامون آن گزارش‌ها به کمیسیون ماده 5 ارسال شد و در نهایت در تاریخ 2 اردیبهشت ماه ساماندهی املاک واقع در حریم دکل‌های برق فشار قوی در کمیسیون ماده 5 تصویب شد.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 املاکی که در داخل حریم دکل‌های برق فشار قوی واقع شده اند باید از سوی وزارت نیرو تعیین و تکلیف شوند و متولی آن‌ها این وزارت خانه است.

معاون شهرسازی و معماری منطقه 14 شهرداری تهران افزود: املاکی که در حریم دکل‌های برق فشار قوی هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهر درخواست پروانه دهند تا موضوع پیگیری شود و با توجه به عرصه موجود پروانه ساختمانی برای آن‌ها صادر شود.


بیشتر بخوانید:

احداث بوستان ارتش نتیجه تعامل فرا دستگاهی با مدیریت شهری

بالا بودن هزینه ساخت علت بی توجهی به شناسنامه فنی ساختمان

احداث بوستان ارتش در پایتخت


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان