روحیه بالای سربازان وطن در آوردگاه کارائیب/ فاکسون در مقصد

فرماندهان و کارکنان نفتکش‌های ایرانی که عملیات انتقال فرآورده‎های نفتی به ونزوئلا را انجام می‌دهند با تلاش و روحیه بالا و بدون وقفه در حال اجرای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده هستند.

روحیه بالای سربازان وطن در آوردگاه کارائیب/ فاکسون در مقصد

به گزارش ایسنا، به نقل از نورنیوز، نفتکش سوم از ناوگان 5 فروندی حامل سوخت جمهوری اسلامی ایران به مقصد ونزوئلا در بندر مقصد مستقر شده است.

بنابر اعلام کاپیتان سومین نفتکش ایرانی به نام «فاکسون»، این نفتکش حدود ساعت 20:00 به وقت محلی مورخ 27 می به محل اسکورت وارد شد و سپس تحت اسکورت نیروی دریایی ونزوئلا به سمت بندر مقصد حرکت کرد.

مقصد این نفتکش که در ابتدا بندر «Amuay» بود، به بندر «Puerto de Guaragoao» تغییر یافت و حدود ساعت 1:30 بامداد امروز جمعه 29 می به وقت ایران (17:00 روز 28 می به وقت محلی) وارد این بندر شده است.

همچنین نفتکش دوم به نام «فارست» در بندر «Punta Cardin» مشغول تخلیه محموله است و زمان حدودی پایان عملیات تخلیه، امروز جمعه مورخ 29 می خواهد بود.

در همین حال، بنابر اعلام کاپیتان سردشتی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش، پرسنل حاضر در این عملیات بزرگ با روحیه‌ای بسیار بالا در حال انجام وظیفه بوده و تحت تاثیر واکنش‌های مثبت مردم و مسئولین کشور با عزمی راسخ کار خود را ادامه می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان