شاسی بلند جدید مدیران خودرو در راه بازار +عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین، ام وی ام ایکس 33 از سال 1389 وارد بازار ایران شد و به سرعت توانست در دل  مشتریان خودروهای کراس اوور جا باز کند. از سوی دیگر شرکت سازنده با ارزیابی‌های مداوم از نیاز بازار و خواسته‌های مشتری، 2 بار ظاهر این خودرو را زیر تیغ جراحی قرار داد و تا کنون در مجموع 3 نسخه از این خودرو راهی بازار شده است.

حال مدیران خودرو با توجه  به خواسته مشتری و درک به موقع آن چهارمین ونسخه (فیس لیفت محصول) را راهی بازار خواهد کرد، تا بتواند ادامه دهنده راه موفق کلیه مدلهای ایکس 33 در بازار ایران باشد.

مدیران خودرو

اما سوال اصلی اینجاست که این مدل جدید چه تغییراتی را به خود دیده است؟

نمای جلو خودرو تغییراتی داشته است، در جلو پنجره آن از سبک جدید طراحی محصولات ام وی ام  که مشابه خودروی ایکس 55 است استفاده شده و همچنین سپر جلو و چراغ دیلایت به لحاظ طراحی عوض شده که سازگار و هماهنگ با جلوپنجره جدید بوده و جهره یک شاسی بلند مستحکم و مدرن را به خودرو داده است.

از سوی دیگر شکل رینگ های آلومینیومی 17 اینچی تغییر یافته که حالتی مدرن تر و شیک تر به نمای این خودرو داده است ،  اما با ورود به  نمای داخل این خودرو نیز متوجه تغییرات خواهید شد، پوشش صندلی ها و رودری‌ها به رنگ قهوه‌ای تیره در آمده که در مجموع داخل آن‌را شکیل‌تر کرده است و رنگ دریچه ‌های تهویه نیز به رنگ قهوه‌ای شده که تناسب با پوشش داخل خودرو دارد .   فرمان خودرو نیز به مانند محصولات جدید مدیران خودرو تغییر کرده که باعث زیباتر شدن جلو داشبورد خودرو شده است . اما نکته مهم در بخش فنی، نصب یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته اتوماتیک است که در عمل شتاب و هماهنگی بیشتری را دارد، این گیبرکس باعث سهولت و لذت بیشتر راننده با این خودروی کراس اوور می‌شود، همچنین به لحاظ امنیتی این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی ( ایی اس پِی ) نیز شده که قطعا امنیت بالاتری را در رانندگی پدید می آورد. فرمان برقی نیز  سهولت و امنیت بالایی را در رانندگی ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش مدیران خودرو برنامه دارد به زودی این خودرو را رونمایی کرده و شرایط فروش و قیمت آن‌را اعلام کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان