رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس خبر داد؛

سرقت دوربین‌های مداربسته برای تامین هزینه موادمخدر

سرهنگ آذین از دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته منازل غرب تهران خبر داد.

سرقت دوربین‌های مداربسته برای تامین هزینه موادمخدر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری 134 شهرک قدس گفت: دیروز در پی مراجعه حضوری شهروندی مبنی بر اینکه دوربین مدار بسته منزل مسکونی‌اش که خارج از خانه‌اش نصب شده، به سرقت رفته است، پرونده‌ای تشکیل و موضوع توسط تیم‌عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دی وی آر دوربین مداربسته مشخص شد که سرقت توسط راننده خودرو سوناتا آلبالویی رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ آذین تصریح کرد: با بدست آمدن پلاک خودرو، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از اخذ نیابت قضایی، مالک خودرو مذکور که یک خانم 30 ساله و ساکن تهران است، به کلانتری احضار شد.

وی افزود: مالک خودرو در اظهارات خود مدعی شد که برای تعویض فیلتر و روغن، خودرو را در اختیار نامزد خود قرار داده است.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس با بیان اخذ دستور قضایی برای دستگیری متهم، گفت: ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به محله پونک اعزام شدند، که در نهایت متهم به همراه یک نفر دیگر دستگیر شدند.

وی افزود: پس از رویت خودرو مذکور در پارکینگ منزل متهم، در بازرسی از آن 7 دستگاه دوربین مداربسته کشف شد.

سرهنگ آذین اظهار کرد: متهم در زمان دستگیری اعتراف به سرقت دوربین‌های مداربسته کرد و پس از انتقال وی به کلانتری و انجام بازجویی‌ها، متهم به بیش از 60 فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اقرار کرد و در بررسی سوابق وی مشخص شد که چندین مرحله به علت نگهداری و حمل موادمخدر و شرب خمر توسط پلیس دستگیر شده است.

وی افزود: همدست متهم نیز مدعی شد که از سرقت‌ها بی خبر بوده و به بهانه گشت و گذار به محلات رفته و متهم نیز پس از پارک کردن خودرو به بهانه انجام خرید اقدام به سرقت دوربین‌ها می‌کرده است و پلاستیک به دست به سمت خودرو باز می‌گشت و بسته را داخل صندوق عقب می‌گذاشته است.

به گفته رئیس کلانتری 134 شهرک قدس، متهم اصلی پرونده 30 ساله است و دارای دو فقره سابقه حمل و نگهداری موادمخدر، یک فقره سابقه شرب خمر دارد و چهار ماه در حبس بوده و یک ماهی از آزادی وی از زندان می‌گذرد.

سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: بنابه اظهارات متهم، وی به دلیل طرد شدن از خانه برای تامین هزینه موادمخدر مصرفی خود این دوربین‌ها را سرقت و پس از درج آگهی فروش در سایت‌های کالای دست دوم اقدام به فروش اموال سرقتی می‌کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان