یک انتصاب و یک تودیع در معاونت فرهنگی ارشاد

علیرضا اسماعیلی به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. همچنین مهدی قزلی از مدیرعاملی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان تودیع می‌شود.

یک انتصاب و یک تودیع در معاونت فرهنگی ارشاد

به گزارش ایسنا، محسن جوادی با صدور حکمی علیرضا اسماعیلی را به سمت «مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه فعالیت‎های فرهنگی به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی» منصوب می‌شوید. 

امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‎افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این معاونت و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‎های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

بر اساس این گزارش، پیش‌تر ایوب دهقانکار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی بود که به سرپرستی موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران منصوب شد. 

همچنین مراسم تودیع و تکریم مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ساعت 18 روز دوشنبه (12 خردادماه) در محل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می‎شود.

در این مراسم محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از اهالی قلم حضور خواهند داشت.

همچنین معارفه سرپرست موسسه برای دوره انتقال تا زمان ادغام موسسات معاونت امور فرهنگی در همین مراسم انجام خواهد شد. موسسات تابعه معاونت امور فرهنگی به زودی در یک موسسه ادغام خواهد شد.

گویا قرار است در این مدت بهروز جلالی سرپرستی را برعهده داشته باشد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان