نماینده آبادان در مجلس:

فاجعه انسانی در خوزستان در حال تکرار است

خبرگزاری فارس: سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: کرونا در استان خوزستان بیداد می‌کند و مردم در حال پرپر شدن هستند.

وی افزود: آمار هر روز نشان می‌دهد که استان خوزستان در بحث بیماری کرونا در رتبه اول قرار دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم ادامه داد: سوال من از وزرای بهداشت و نیرو این است که آیا باید مردم استان خوزستان با این وضعیت درگیر آب شرب هم باشند؟ آیا دوست دارید مجدداً مشکل غیزانیه در این استان تکرار شود؟ کرونا گلوی مردم خوزستان را فشرده است.

وی ادامه داد: باز هم می‌خواهید خوزستان مادرخرج دیگر استان‌ها شود؟ آیا دیده اید که استانی به این ثروت و دارایی، به کیت‌های آزمایشگاهی مجهز نباشد؟ چرا آبادان با 300 هزار نفر جمعیت، تنها یک دستگاه PCR دارد؟ استان خوزستان از کمبود دستگاه‌های اکسیژن ساز رنج می‌برد. لطفا توصیه فرمایید در اسرع وقت ستاد مبارزه با کرونای کشور غالباً و قلباً در اختیار استان خوزستان قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم بیان کرد: فاجعه انسانی در این استان در حال تکرار است.

وی تصریح کرد: آمار همین هفته نشان می‌دهد که تنها دیروز 17 نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند و آمار به 14 هزار و 153 نفر رسیده که واقعا فاجعه است و انتظار داریم با دستور رئیس جمهور، وزرای نیرو و بهداشت در کنار استان خوزستان قرار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان