چند نفر در فروش ویژه ایران خودرو ثبت‌نام کردند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید معاون وزیر کار از ایران خودرو در جمع خبرنگاران افزود: روز جمعه افراد واجد شرایط که در این طرح ثبت نام کرده اند اعلام می‌شوند و شنبه هفته آینده نیز قرعه کشی با حضور همه دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ادامه روند پیش فروش خودرو‌ها گفت: پس از قرعه کشی روند تحویل خودرو به مردم آغاز می‌شود و در هفته بعد از آن نیز پیش فروش 45 هزار دستگاه خودرو شروع خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: این 45 هزار خودرو، تنوع بیشتری نسبت به پیش فروش کنونی دارند.

مقیمی با اشاره به روند دریافت این خودرو‌ها نیز افزود: برای این 45 هزار خودرو نیز ابتدا پیش ثبت نام انجام می‌شود و در صورتی که در مدلی از خودرو ارائه شده تقاضا از تعداد عرضه بیشتر باشد باز هم قرعه کشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ادامه روند تولید خودرو‌های برقی تاکید کرد: پیگیری‌ها در مورد خودروی برقی به شکلی است که علاوه بر پلتفرم، موتور و باتری‌های این خودرو نیز تولید داخلی شود و امیدواریم تا 15 یا 16 ماه آینده نمونه‌ای از این خودرو‌ها به بازار عرضه شود.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: فرآیند دریافت تأییدیه‌های لازم برای پیش فروش خودرو‌های دوگانه سوز نیز در دست انجام است و امیدواریم در پیش فروش‌های آتی، این خودرو‌ها نیز به بازار عرضه شود.

مقیمی افزود: همه دغدغه ما این است که خودرو‌های ارائه شده به دست مصرف کننده نهایی برسند و تمام اقدامات صورت گرفته پیش از ارائه خودرو‌ها نیز در همین راستا است.

وی تاکید کرد: استاندارد‌های 58 گانه نیز از سوی شرکت ایران خودرو اجرایی شده و ما معتقدیم که صددرصد تعهداتمان را انجام داده ایم و آماده ایم که این موضوع در بازدید‌های سازمان ملی استاندارد نیز به تأیید برسد و در همین راستا تولید خودروی پژو 405 در زمان مقرر متوقف می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان