خروج مدیران از یونایتد ایرلاینز

دنیای‌اقتصاد : شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز، اعلام کرده که با وجود بازگشت دوباره به شبکه پروازهای بین‌المللی از ماه ژوئیه، قصد دارد ۱۳ شغل از مشاغل رده بالای خود را حذف کند. این تصمیم به‌عنوان بخشی از بازسازی ساختار شرکت برای پاسخگویی به آسیب‌های وارد آمده به کسب‌وکار آن در دوران اپیدمی ویروس کرونا اتخاذ شده است.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از رویترز، این شرکت که مقر اصلی آن در شیکاگو واقع است، اعلام کرده که به مدد افزایش نه چندان زیاد تقاضا درحال افزایش پروازها و خدمات خود در دوسوی اقیانوس اطلس است و پروازهایش را از واشنگتن دی‌سی و سانفرانسیسکو به شهرهایی در اروپا از ماه ژوئیه افزایش خواهد داد. علاوه بر این، خدمات این شرکت به توکیو، هنگ‌کنگ، سنگاپور و سئول از سر گرفته خواهد شد. این شرکت همچنین خدمات خود را در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب گسترش خواهد داد، هر چند انتظار می‌رود برنامه‌های کاری این شرکت در ماه ژوئیه حدود 75 درصد کمتر از سطح پیشین باشد. این برنامه‌ها درحال‌حاضر تا 90 درصد پایین‌تر از سطح معمول فعالیت‌های شرکت است.

در چنین شرایطی، یونایتد خود را آماده می‌کند تا تعداد پرسنل مدیریتی و اجرایی این شرکت در ماه اکتبر دست‌کم 30 درصد کاهش یابد. این دقیقا همان زمانی است که در آن قانون ممنوعیت کاهش مشاغل که دولت در ازای ارائه کمک به پرداخت دستمزدها برای شرکت‌ها وضع کرده بود، منقضی می‌شود. شرکت‌های هواپیمایی سراسر جهان از جمله شرکت یونایتد، برنامه‌هایی را در دست اقدام دارند تا ده‌ها هزار نفر از کارکنان خود را به کناره‌گیری از مشاغل خود یا بازنشستگی زودهنگام تشویق کنند. این شرکت‌ها امیدوارند با چنین اقداماتی از اخراج دسته‌جمعی پرسنل در پاییز پیشگیری کنند. شرکت هواپیمایی یونایتد درحال‌حاضر به‌عنوان گام نخست قصد دارد تا تاریخ 15 ژوئن 13 نفر از مدیران ارشد خود را برکنار کند البته از این تعداد 8 نفر تا تاریخ 30 سپتامبر همکاری خود را با مجموعه ادامه خواهند داد. ارائه بسته‌های تشویقی کناره‌گیری داوطلبانه مهمانداران پرواز از مشاغلشان گام دیگر این شرکت هواپیمایی است تا بتواند خود را با بحران کاهش تقاضای مسافران منطبق سازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان