رندرهای رسمی آنر پلی ۴ پیش از رونمایی منتشر شدند

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی ۴» و «آنر پلی ۴ پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده است.

رندرهای رسمی آنر پلی 4 پیش از رونمایی منتشر شدند

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی 4» و «آنر پلی 4 پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده است.

یکی از مدیران شرکت آنر رندرهای رسمی آنر پلی 4 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که این محصول را در سه رنگ نشان می‌دهند:

تاکنون اطلاعات چندانی از آنر پلی 4 منتشر نشده است. بر اساس اطلاعات غیر رسمی مندرج در سایت TENNA، آنر پلی 4 پرو از نمایشگر 6.81 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 برخوردار بوده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر جای گرفته است.

در پنل پشتی ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق سنج) می‌شود. طول و عرض و ارتفاع این گوشی به ترتیب برابر با 170، 78.5 و 8.9 میلیمتر بوده و 213 گرم وزن دارد.

آنر پلی 4 به احتمال زیاد چیپست هشته هسته‌ای با کلاک 2.0 گیگاهرتزی خواهد داشت و از رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی بهره مند است.

آنر پلی 4 پرو نیز از چیپست کرین 820 با پشتیبانی از شبکه 5G، دوربین چهارگانه و سلفی دوگانه و شارژر 40 واتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری درون دکمه پاور و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

رندر آنر پلی 4 پرو

رندر آنر پلی 4 پرو 5G

آنر 3 ژوئن (14 خرداد) به طور رسمی از آنر پلی 4 و پلی 4 پرو رونمایی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان