رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

کشف ۱۲۰ میلیارد انواع خودرو‌ داخلی و خارجی احتکاری در پایتخت

سردار ذوالقدری از کشف ۵۵ دستگاه انواع خودرو‌های داخلی و خارجی احتکار شده از ۲ پارکینگ در مرکز و غرب تهران خبر داد.

کشف 120 میلیارد انواع خودرو‌ داخلی و خارجی احتکاری در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: روز گذشته اخباری مبنی بر دپو خودرو‌های احتکاری در پارکینگ دو مجتمع تجاری در مرکز و غرب تهران دریافت کردیم که بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیم‌هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اطلاعاتی دریافتند، مالکان هر دو پارکینگ در حوالی میدان فردوسی و میدان حر تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده‌اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی از داخل پارکینگ‌ها در مجموع 55 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل 9 دستگاه پژو 206، 4 دستگاه جک، 12 دستگاه تیبا، 3 دستگاه دنا، 3 دستگاه رانا، یک دستگاه هایما، 5 دستگاه پژو 405، یک دستگاه مزدا 3، 8 دستگاه ساینا و 9 دستگاه پراید کشف و مالکان هر دو پارکینگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده 120 میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: کشف 177 خودرو ایرانی و خارجی از پارکینگ بچه پولدار‌ها

بیشتر بخوانید: تک پلیس به پارکینگ‌های احتکار خودروهای بدون پلاک در تهران

بیشتر بخوانید: کشف 1014 دستگاه خودرو بدون پلاک در پارکینگ‌های سراسر کشور


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان