هم گناه، پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی پس از شهرزاد؟ + عکس

هم‌گناه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. هم‌گناه نخستین تجربهٔ مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است

هم گناه، پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی پس از شهرزاد؟ + عکس

دلیل موفقیت سریال هم گناه

مصطفی کیایی در این چند ساله نشان داده که در ساختن کار‌های خوش‌ساخت کاربلد است، او با آثاری، چون «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و حتی «مطرب» در سینما به‌طور نسبی در جذب مخاطب موفق بوده، حالا در نمایش خانگی هم به‌نسبت آثاری، چون «دل» و «کرگدن» و «مانکن» موفق‌تر نشان داده، چند نقد در رابطه با «هم‌گناه» در اینجا آوردیم و در انتها واکنش‌های مثبت به این سریال در شبکه‌های اجتماعی.

محسن شرف‌الدین درباره تیم بازیگران «هم‌گناه» در فیلم‌نیوز نوشت:


هدیه تهرانی و پرویز پرستویی در هم گناه: پیروزی اول سریال

اعلام خبر حضور پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در سریال، در همان ابتدای کار نام این سریال را با کنجکاوی بسیاری همراه کرد. پرویز پرستویی بازیگری بوده که در بیست سال گذشته فقط در چهار سریال نقش آفرینی کرده و از آخرین سریالش (آشپز باشی) نیز چیزی حدود 11 سال می‌گذرد.

هدیه تهرانی و محسن کیایی در هم گناه
هدیه تهرانی و محسن کیایی در هم گناه

از سوی دیگر هدیه تهرانی را داریم که به عنوان ستاره سینما در دهه 70 و 80 همیشه سختگیری اش در انتخاب نقش‌ها زبانزد بوده است. ستاره‌ای که وسواسش در انتخاب نقش‌ها تا حدی بود که حتی شایعه خداحافظی او از دنیای بازیگری شنیده می‌شد، حالا راضی به حضور در یکی از نقش‌های اصلی سریال هم گناه شده بود. این حضور نه تنها کنجکاوی برانگیز بود که بی شک این دو انتخاب برای سریال هم گناه در همان مرحله انتخاب بازیگر حکم پیروزی اول را داشته است.


بازیگران باتجربه سریال هم گناه

در کنار پرستویی و تهرانی مجموعه‌ای از بهترین و باتجربه‌ترین بازیگران سینمای ایران، چون هنگامه قاضیانی، رویا تیموریان، حبیب رضایی، مسعود رایگان و... در سریال حضور دارند.

بازیگران سریال هم گناه
بازیگران سریال هم گناه

علاوه بر این باید چهره‌های محبوبی، چون مهدی پاکدل و محسن کیایی را به این جمع اضافه کنیم که بدون شک نگاه بخش بزرگی از طرفداران پرشمارشان را در همان قسمت‌های ابتدایی به سمت سریال جذب کرده اند. هرچند نکته برجسته فیلمنامه هم گناه اینجاست که برای همه کاراکترها، از نقش اصلی تا فرعی، قصه‌ای جذاب و مرتبط با خط اصلی داستانی تدارک دیده شده است.

درخشش بازیگران نسل جدید در سریال هم گناه
 

علاوه بر چهره‌های شناخته شده و معتبر، نسل تازه تری در سریال معرفی شده و یا به شهرت رسیده که احتمالا خیلی زود نام و چهره شان را در آثار پرتعداد سینمایی و تلویزیونی خواهید شنید. درخشان ترینشان پدرام شریفی است که در چندسال گذشته و در بدو ورود به عرصه بازیگری بسیار پرکار ظاهر شد و شانس همکاری با فیلمسازان معتبری را یافت. او حالا در سریال هم گناه به یک چهره مطرح و محبوب تبدیل شده است. همچنین بازیگرانی، چون سوگل خلیق و روشنک گرامی را میتوان نام برد که پیش از این در آثار پر تعدادی نقش آفرینی کرده بودند، ولی به نوعی با سریال هم گناه به نقطه عطف کاری خود و به شناخت بیشتر و گسترده تری در نگاه مخاطبان رسیده اند. یا مثلا چهره‌های تازه‌تری، چون ساقی حاجی پور، حسین امیدی، مارال بنی آدم و محمدرسول صفری که فراتر از حد انتظار ظاهر شده و حالا به طور جدی به مخاطبان معرفی شده اند.

سوگل خلیق و حسین امیدی در هم گناه 
سوگل خلیق و حسین امیدی در هم گناه

در پایان باید درباره اهمیت مرحله انتخاب بازیگر متذکر شد؛ اینکه سرمایه اولیه یک مجموعه توان جذب ستاره‌ها را داشته باشد یک مسئله است و اینکه انتخاب درست و چینش دقیق، بنا بر ملزومات فیلمنامه و اهمیت روابط کاراکتر‌ها شکل بگیرد از اساسی‌ترین ضرورت‌های یک مجموعه طولانی مدت خواهد بود. با توجه به ارتباط مثبتی که مخاطب با شخصیت‌های قصه هم گناه برقرار کرده است، میتوان گفت تیم تهیه و تولید سریال هم گناه در کنار مصطفی کیایی به عنوان کارگردان این مجموعه در این مسیر کاملا موفق عمل کرده اند.

درنا مدنی دختر رویا تیموریان در هم گناه
درنا مدنی دختر رویا تیموریان در هم گناه

رضا توسلی در مووی مگ نوشت:

«هم گناه» وضعیت بسیار بهتری نسبت به دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی که حتی گاهی در آن دوربین در جایگاه اشتباهی قرار می‌گیرد دارد. مصطفی کیایی در اولین ورودش به شبکه نمایش خانگی، مطابق معمول با ستاره‌های فراوان پا به این عرصه گذاشته و انتظار می‌رود که «هم گناه» بتواند مخاطبین بسیاری را به خود جلب نماید. «هم گناه» تمام ویژگی‌هایی که بتواند ضامن موفقیت سریال بشود را در خود دارد و حضور مصطفی کیایی در پشت دوربین نیز حاوی این پیام است که او می‌داند چطور مخاطب را هر هفته با خود همراه کند.

سلفی بازیگران سریال هم گناه در پشت صحنه 
سلفی بازیگران سریال هم گناه در پشت صحنه

بررسی سریال هم‌گناه در پلازا مگ:

یکی از جذابیت‌های این سریال حضور بازیگران قوی سینما و تلویزیون است که نویدبخش لحظاتی درخشان است. باید دید در قسمت‌های پایانی سریال هم گناه چه اتفاقاتی در پیش است. اما تا همین جای کار هم حضور بازیگران معروفی نظیر پرویز پرستویی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل باعث شده که سریال هم گناه به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی در این روز‌ها تبدیل شود.

سریال هم گناه
سریال هم گناه

تیتر برتر در این زمینه نوشت:

هم گناه تا قسمت هشتم نسبت به سایر سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی از کیفیت قابل قبول تری برخوردار بوده است. هم گناه با سرعتی متوسط و داستانی با کلیت ساده و با پیچیدگی‌های جزئی به مدد گروه بازیگری خوبش و بازی‌های قابل قبولشان استاندارد‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی در حال حاضر است.

هنگامه قاضیانی و پدرام شریفی در هم گناه 
هنگامه قاضیانی و پدرام شریفی در هم گناه

بررسی سریال هم‌گناه در وب‌سایت پارس ناز:

نکته جالب درمورد این سریال حضور پسر پرویز پرستویی و همچنین دختر رویا تیموریان است که نقش جوانی این دو بازیگر در سریال را بازی می‌کنند. البته دختر رویا تیموریان از نظر چهره تفاوت زیادی با مادر خود دارد.

رویا تیموریان و دخترش درنا مدنی 
رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی

وضعیت هم‌گناه در نمایش‌ خانگی: 

نظر کاربران به سریال هم گناه 
نظر کاربران درباره سریال هم گناه

منبع: bartarinha.ir
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان