ماجرای حضور امیر آقایی در سریال ترکیه ای حریم سلطان

امیر آقایی بازیگر جوان کشورمان که به تدریج در حال وارد شدن به دوره میانسالی است، به تازگی صحبت هایی در رابطه با حضورش در یک سریال ترکیه ای به نام حریم سلطان مطرح کرده است.

ماجرای حضور امیر آقایی در سریال ترکیه ای حریم سلطان

امیر آقایی بازیگر جوان کشورمان که به تدریج در حال وارد شدن به دوره میانسالی است، به تازگی صحبت هایی در رابطه با حضورش در یک سریال ترکیه ای به نام حریم سلطان مطرح کرده است.

آقایی ظاهرا به یادگیری زبان های جدید علاقه زیادی داشته و آنطور که خودش می گوید از نوجوانی می دانسته که اگر زبان جدیدی یاد بگیرد روزی به کارش می آید. او که در دوران نوجوانی در کلاس های زبان انگلیسی شرکت می کرده بخاطر پرداخت شهریه کلاسها توانایی خرید بلیط سینما و تماشای فیلم های مورد علاقه اش را نداشته و تصمیم می گیرد به جای انگلیسی در کلاس ترکی استانبولی که شهریه پایین تری داشت ثبت نام کند و با مابقی پولش فیلم های مورد علاقه خود را ببیند.

امیر آقایی در حریم سلطان

این مطلب را هم بخوانید: بیوگرافی شوال سام، بازیگر نقش اندر در سیب ممنوعه

آقایی که رویای حضور در هالیوود را دست نیافتنی می دید تصمیم میگیرد برای آنکه به جایگاه ویژه ای در سینما دست پیدا کند لااقل در کشورهای همجوار از جمله ترکیه به ایفای نقش بپردازد و در پروژه های سینمایی و تلویزیونی آنها شرکت کند؛ همین انگیزه ای شد برای او تا چهار سال و نیم در موسسات خصوصی به یادگیری زبان ترکی استانبولی بپردازد. او می گوید:

در تمام این سال‌ها دفترهای زیادی در ترکیه پیشنهادهایی دادند و من نمی‌پذیرفتم یا فیلم‌نامه خوب نبود و یا من در ایران مشغول کار بودم تا این که یک سریال بی نظیر تاریخی پیشنهاد شد.

بله از آقایی برای شرکت در سریال تاریخی حریم سلطان دعوت شده بود و به گفته خودش پروسه امضای قرارداد خیلی طولانی بوده و چون او پروتکل های خودش را داشته و نمی خواسته که در ایران ممنوع الکار شود سخت گیری های زیادی برای ایفای نقش در این سریال داشته. بعد از تست گریم و لباس و چند روز فیلمبرداری اما به او زنگ میزنند تا آقایی را از حضور در این سریال منصرف کنند. خودش آن روزها را اینطور به یاد می آورد:

یک روز به من زنگ زدند که برگرد؛ گفتم یعنی چه، پاسخ دادند که شما رفتید برای فلان کانال بازی کنید. گفتم برای آن کانال نیست و فقط کانالی که مورد نظر شماست در آینده پخش می کند. گفتند صلاح نیست برگرد. هنوز پیامشان را دارم که گفتند امیر آقایی به علاوه سریال فلان، یعنی ما درِ تلویزیون را ببندیم دیگر.

آقایی در ادامه گفت:

من مثل یک لژیونر فوتبال رفته بودم و داشتم کار می‌کردم اما نگذاشتند؛ شانسی که من آوردم کارگردان و تهیه کننده با من رفاقت کردند و نگران من بودند و گفتند با فرد دیگری تکرار می‌کنیم و من جریمه‌ای ندادم.

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان