افزایش ظرفیت زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری

شهردار منطقه۹ گفت:با بهبود زیرساخت‌ها و افزایش مسیر دوچرخه و تعداد کانکس ظرفیت استفاده از وسایل حمل و نقل پاک افزایش پیدا کرده است.

افزایش ظرفیت زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی موسوی با اشاره به کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو و برگزاری این حرکت نمادین عنوان کرد:اجرای سه شنبه‌های بدون خودرو که در شهر تهران به همت مدیران شهری انجام می‌شود، زمینه را برای فرهنگ سازی در استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و عمومی فراهم می‌کند تا شاهد آسمان آبی در تهران به عنوان شهری پاک برای همه باشیم.

وی افزود: استفاده از دوچرخه با تدبیر شهردار تهران و به منظور فرهنگ سازی در بین مدیران مسئولین و شهروندان تهرانی است تا با این فرهنگ و استفاده از وسیله حمل و نقل پاک تردد در شهر انجام شود.

شهردار منطقه9 تصریح کرد: با بهبود زیرساخت‌ها نظیر افزایش مسیر دوچرخه، تعداد کانکس و دوچرخه ظرفیت استفاده از وسایل حمل و نقل پاک برای استفاده از دوچرخه افزایش پیدا کرده که می‌توان شاهد افزایش روحیه همکاری شهروندان و زیرساخت‌ها و تحول در حفظ محیط زیست و ایجاد شهری زیست پذیر برای همه بود.

شایان ذکر شهردار منطقه9 به همراه مدیران شهری در روز سه شنبه‌های بدون خودرو با دوچرخه در مسیر ویژه 2کیلومتری دوچرخه سواری و از تعدادی از پروژه‌های عمرانی بازدید کرد و مباحث مرتبط با نگهداشت شهر در نواحی را در مورد ارزیابی قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان