ایکس‌باکس با طرحی کاملا جدید

طرح جدید که بعد از اعلام مایکروسافت وارد بازار خواهد شد، اجازه می‌دهد بازی‌های ایکس‌باکس اصلی در این مدل جدید انجام شود، علاوه بر آن کلیه عوامل جانبی که روی ایکس‌باکس۱ کار می‌کردند با این کنسول جدید نیز سازگار خواهند بود.


مایکروسافت می‌گوید ایکس‌باکس سری ایکس، فراتر از یک به‌روزرسانی ساده و طرحی کاملا جدید است

مایکروسافت می‌گوید که ایکس‌باکس سری ایکس سازگارترین کنسولی است که رقابت خود با پلی‌استیشن 5 را ادامه می‌دهد.

مایکروسافت در جدیدترین طرح خود اعلام کرد این کنسول جدید ایکس‌باکس، قادر است بازی‌های ایکس‌باکس اصلی را انجام دهد و این نسل جدید در بازی بازیکنان، پیشرفت قابل توجهی ایجاد می‌کند.

این شرکت گفته است، بازی‌های قدیمی‌تر در سخت‌افزار جدید باید بهتر باشند حتی اگر برای نسل‌های قدیمی‌تر ساخته شده‌اند.

طرح جدید که بعد از اعلام مایکروسافت وارد بازار خواهد شد، اجازه می‌دهد بازی‌های ایکس‌باکس اصلی در این مدل جدید انجام شود، علاوه بر آن کلیه عوامل جانبی که روی ایکس‌باکس1 کار می‌کردند با این کنسول جدید نیز سازگار خواهند بود.

مایکروسافت همواره بر این نکته تاکید دارد که ایکس‌باکس سری ایکس، فراتر از یک به‌روزرسانی ساده و طرحی کاملا جدید است. اسم آن هم نشان می‌دهد که این محصول بخشی از ایکس‌باکسی است که نسل فعلی و نسل آتی را شامل می‌شود.

این شرکت همواره در بسیاری از نظراتش بر سازگاری این طرح با مدل‌های قدیمی‌اش تاکید می‌کند و آماده است تا این کنسول جدید را در تعطیلات بعدی سال ارائه کند.

مایکروسافت می‌گوید که تحول فنی زیادی را چه در سطح بنیادین و چه در طراحی تراشه‌ها نسبت به سایر نسل‌ها به وجود آورده است. این شرکت اشاره کرده که سازندگان، بازی‌ها را برای کنسول‌های شخصی می‌سازند بنابراین به وجود آوردن نسل جدید آن‌ها تلاش بسیاری را هم در زمینه سخت‌افزار و هم در زمینه نرم‌افزار می‌طلبد.

شرکت مایکروسافت اظهار داشت که بیش از 100 هزار ساعت آزمایش بازی صورت گرفته است که مطمئن شویم بازی‌های قدیمی‌تر روی سری جدید ایکس‌باکس کار می‌کند. موقع عرضه محصول، این میزان باید دوبرابر شده باشد تا مطمئن شویم که مشکلات فنی آن کاملا رفع شده است.

مایکروسافت گفت: «در این مدل، بازی‌ها باید از مدل‌های قدیمی که برای ایکس‌باکس‌ها ساخته شده بود، بهتر باشد. این شرکت ادامه داد از آن جا که همه بازی‌ها به طور معمول در کنسول انجام می‌شود، آن‌ها می‌توانند از عمل‌کرد آن استفاده شایانی ببرند که شامل فریم ریت (سرعت پردازش داده‌های) بالاتر و کیفیت تصاویر بهتر است.

این شرکت هم‌چنین از فن‌آوری جدید بازسازی اچ دی آر استفاده کرده است که باعث می‌شود ایکس‌باکس، پویایی بیشتری به بازی‌های قدیمی‌تر بدهد حتی به آن بازی‌هایی که برای ایکس‌باکس اصلی (قبل از به وجود آمدن اچ دی آر) طراحی شده بودند.

مایکروسافت هم‌چنین قابلیت «ادامه سریع» بازی را ارائه کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد به سرعت بازی را ازنقطه‌ای که رها کرده‌اند، دوباره شروع کنند حتی اگر در این حین سراغ بازی‌های دیگر رفته باشند.
 
منبع: ایندیپندنت
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان